با تلاش ماموران پلیس آگاهی خراسان رضوی فردی که اقدام به زورگیری های خیابانی در مشهد می کرد با 40 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۶۹۹۵
چهره نگاری، زورگیر را به دام انداخت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی سرقت و زورگیری های متعدد از شهروندان در سطح شهر مشهد، بررسی ‌موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با دعوت تعدادی از شاکیان به پلیس آگاهی اقدام به ترسیم چهره فرضی متهم کرده و با اجماع نظر جمعی از شکات چهره سارق ترسیم و به کلیه واحد های گشتی کلانتری ها ارسال شد.

وی گفت: پس از مدتی کار اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با همکاری ماموران کلانتری شفا توانستند این سارق حرفه ای را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرده و برای سیر مراحل تخصصی به پلیس آگاهی منتقل کنند.

سرهنگ بیدمشکی افزود: در این خصوص کارآگاهان با استفاده از سوابق قبلی و استعلامات موجود، ‌اقدام به بازجویی تخصصی از این سارق نموده که در ابتدا متهم منکر هر گونه سرقتی بود اما در اقدامی از پیش تعیین شده تعدادی از مالباخته ها به پلیس آگاهی دعوت و در مواجهه حضوری با متهم، این فرد توسط پنج نفر از مالباخته ها مورد شناسایی قرار گرفت و به ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی و سرقت به عنف در محدوده بلوار پیروزی، شهرک طالقانی، سرافرازان، رهایی، لادن، صیاد شیرازی و بلوار فردوسی اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه در بازجویی های تخصصی به عمل آمده از متهم کارآگاهان توانستند تاکنون چهل فقره از سرقت های وی را مورد بازسازی صحنه قرار دهند از شهروندانی که به این شیوه مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته اند در خواست کرد به منظور شناسایی متهم و تکمیل پرونده به پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها