خلافکاران 20 ساله دستگیر شدند

سرقت خودرو با قمه

حواس‌پرت‌ترین زورگیر: اعضای باندی که با قمه از زنان و دختران جوان در محله‌های خلوت منطقه شرق تهران زورگیری می‌کردند، وقتی دستگیر شدند که یکی از اعضای این باند گوشی تلفن همراه خود را در محل ارتکاب جرم جا گذاشت.
کد خبر: ۶۹۶۸۲۱
زورگیر حواس‌پرت به دام افتاد

عجیب‌ترین تصادف: وقتی بونکر سیمان با موتورسیکلت تصادف می‌کند همه انتظار دارند موتور بشدت آسیب ببیند اما این بار برعکس شد و بر اثر برخورد یک دستگاه بونکر سیمان با موتورسیکلت در شهرستان سمیرم، بونکر روی یک ساختمان مسکونی سقوط کرد. بونکر بعد از تصادف از مسیر خارج و پس از برخورد با موانع پیاده‌رو بر پشت بام یک منزل مسکونی متوقف شد.

سریع‌ترین آرایشگر: جواد رستگار، جوان بیست و هشت ساله بهشهری کسی است که رکورد جهانی پیرایش همزمان با 10 قیچی و چشمان بسته را شکست. رکورد جهانی پیش از این با دو قیچی و چشمان بسته در اوکراین ثبت شد.

پرهزینه‌ترین روش حشره کشی: زن سی و چهار ساله آمریکایی که از عنکبوت می‌ترسد برای از بین بردن این حشره خانه‌اش را به آتش کشید. او بعد از دیدن عنکبوت حوله‌ای را آتش زد تا عنکبوت را بکشد اما نه تنها خانه خودش آتش گرفت بلکه آپارتمان‌های دیگر نیز طعمه حریق شد.

مسن‌ترین دوقلوهای به‌هم‌چسبیده: برادران دوقلوی به‌هم‌چسبیده آمریکایی که اکنون 62 سال و هشت ماه دارند، مسن‌ترین دوقلوهای به‌هم‌چسبیده زنده در جهان هستند و امیدوارند رکورد عنوان مسن‌ترین دوقلوهای به‌هم‌چسبیده جهان را که با 63 سال فعلا متعلق به دوقلوهایی در قرن نوزدهم است، بشکنند. (ضمیمه تپش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها