مدیرعامل شرکت عمران پردیس با تاکید بر این‌که آمادگی تبدیل همه مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی را داریم، گفت: طی چند روز آینده برای تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی به متقاضیان فراخوان می‌دهیم.
کد خبر: ۶۹۶۵۲۲
فراخوان تبدیل مسکن مهر ۹۹ ساله به مسکن ملکی

حسن ولی‌پور از اخذ و ابلاغ مجوز تبدیل واحدهای مسکن مهر 99 ساله شهر پردیس به مسکن ملکی خبر داد و گفت:

طی روزهای آینده از طریق کارتابل متقاضیان به آنها برای این کار فراخوان می‌دهیم تا آن دسته افرادی که تمایل دارند در کارتابل به شرکت عمران پردیس اعلام می‌کنند مسکن مهر 99 ساله به مسکن ملکی تبدیل شود.

وی با تاکید بر این‌که مجوز تبدیل همه واحدهای مسکن 99 ساله به ملکی را اخذ کرده و این آمادگی را نیز در شرکت عمران داریم، اظهار کرد: باید همه ساکنان یک بلوک خواستار تبدیل مسکن مهر 99 ساله به ملکی باشند، اگر متقاضیان یک بلوک این درخواست داشتند به تک تک آنها اعلام می‌کنیم که بیایند و کارهای مربوطه را انجام دهند.

چندی پیش مهدی هدایت مدیرکل حقوقی و املاک عمران شهرهای جدید پیش‌بینی کرد حدود پیش‌بینی 80 هزار متقاضی برای خرید زمین مسکن مهر 99 ساله و تبدیل به مسکن ملکی اقدام کنند.

وی گفته بود: یکی از دلایل این کار تامین منابع مالی برای ساخت زیرساخت‌ها و روبناهای مسکن مهر بود که سرانجام دستورالعمل واگذاری و فروش عرصه واحدهای 99 ساله مسکن‌ مهر پس از تصویب هیات مدیریه شرکت عمران شهرهای جدید ایران به تایید وزیر راه و شهرسازی نیز رسید.

وی با بیان این‌که تبدیل مسکن مهر 99 ساله به مسکن ملکی (خرید زمین توسط متقاضیان) اختیاری است، گفت: البته شرط فروش زمین مسکن مهر 99 ساله به متقاضیان این است که مثلا در یک بلوک 10 واحدی همه متقاضیان درخواست خرید زمین را داشته باشند.

هدایت با بیان این‌که صدور سند به نام متقاضیان حداکثر در یک بازه شش ماهه انجام می‌شود، گفت: معتقدیم این اقدام یک بازی برد-برد بوده که هم به نفع مردم است و هم این‌که به این ترتیب دولت می‌تواند منابع مالی مورد نیاز برای احداث زیرساخت‌ها و روبناهای پروژه‌های مسکن مهر را تامین کند.

وی با بیان این‌که قیمت زمین مسکن مهر 99 ساله توسط کارشناسان رسمی دادگستری تعیین می‌شود، افزود: این امکان را فراهم کرده‌ایم که متقاضیان بتوانند قیمت زمین مسکن مهر را به صورت اقساط 24 ماهه پرداخت کنند.

وی همچنین بیشترین تقاضای برای خرید زمین مسکن مهر 99 ساله را در شهرهای پردیس، اندیشه، پرند اعلام کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود 80 هزار متقاضی شهرهای جدید کشور متقاضی خرید زمین مسکن مهر 99 ساله و تبدیل آن به مسکن ملکی باشند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها