یک زن تبعه کشور چین که با شیوه «بدل اندازی» با فروش گوشی های بدلی تحت عنوان اصلی از شهروندان کلاهبرداری می کرد توسط پلیس پایتخت دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۶۲۲۹
بدل انداز چینی بازداشت شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ ابوالقاسم باقری شاد سرکلانتر یازدهم پلیس تهران گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری 106 نامجو هنگام گشت زنی در خیابان مدنی متوجه مشاجره مرد جوانی با یک زن تبعه چین مقابل ایستگاه مترو شدند که برای بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: مرد جوان با مشاهده ماموران پلیس، سراسیمه به سوی آنها مراجعه و عنوان کرد چند روز قبل در خیابان ستاری از این خانم دو دستگاه تلفن همراه گرانقیمت، هر کدام به قیمت 400 هزار تومان خریداری کردم؛ هیچ یک از سیم کارت هایم با گوشی خریداری شده، فعال نشد که فهمیدم آنها تقلبی است؛ ساعاتی پیش زمانی که از ایستگاه مترو خارج شدم، دیدم این خانم در کنار ایستگاه در حال فروش تلفن همراه است بنابراین با او درگیر شدم.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از متهم که «شوهوا» نام داشت، شش دستگاه تلفن همراه تقلبی کشف شد.

سرهنگ باقری شاد از شهروندانی که طی یک ماه گذشته از سوی این متهم به شیوه «بدل اندازی» موبایل تقلبی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، خواست برای پیگیری و طرح شکایت به کلانتری 106 نامجو مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها