یک عضو تیم هسته ای ایران اعلام کرد

مذاکرات در شب های قدر ادامه می یابد

مذاکرات هسته ای در ایام قدر با جدیت و عزم راسخ برای رسیدن به راهکاری پایدار دنبال می شود یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران گفت که این تیم در ایام و لیالی پربرکت قدر نیز با جدیت تمام و با عزمی راسخ و به منظور یافتن راه حلی پایدار برای موضوع هسته‌ای کشورمان، مسئولیت خطیر خود را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۶
مذاکرات در شب های قدر ادامه می یابد

یک عضو هیات مذاکره کننده ایرانی در وین نسبت به خبر منتشره دربخش خبری ساعت 21 سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر درخواست این هیات برای توقف مذاکرات هسته‌ای در شبهای قدر واکنش نشان داد.

وی ضمن رد چنین درخواستی ازسوی هیات ایرانی اعلام کرد: «تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان همانند ماه‌های گذشته که تحت شرایط دشوار و در ایام و مناسبت‌های مختلف ماموریت ملی خود را بطور فشرده و خستگی‌ناپذیر پیگیری کرده، در ایام و لیالی پربرکت قدر نیز باجدیت تمام و با عزمی راسخ و به منظور یافتن راه حلی پایدار برای موضوع هسته‌ای کشورمان، مسئولیت خطیر خود را دنبال نموده و مراسم گرامیداشت و احیای شبهای قدر را که زمان برگزاری آن هیچگونه تعارضی با زمان تشکیل جلسات سیاسی، فنی و کارشناسی هیات ندارد، بنحو مقتضی برگزار خواهد کرد.

وی با تاکید بر اهمیت انتقال صحیح اخبار، خواستار دقت هرچه بیشتر در این امر با هدف جلوگیری از سوء استفاده رسانه‌های بیگانه گردید.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها