زنی که با روش «کش رو زنی» و سرگرم کردن صاحبان طلافروشی‌ها توانسته بود از طلافروشی‌های سه استان سرقت کند، پس از آخرین سرقتش در اصفهان توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۵۷۳۸
سارق سریالی طلافروشی ها یک زن بود

سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی شکایت صاحبان طلافروشی‌های سطح استان مبنی بر سرقت از آن ها توسط زن جوانی موضوع شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت این استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات صورت گرفته هویت متهم مشخص شد و تصویری در اختیار تمامی واحد‌های طلافروشی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: سرانجام زن سارق هنگامی که قصد عملی کردن نقشه سرقتی دیگر از یک باب مغازه طلافروشی در شهر اصفهان را داشت، توسط صاحب مغازه مورد شناسایی قرار گرفت و با حضور به موقع پلیس در صحنه، متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ خسروی افزود: این زن 26 ساله در اعترافات خود گفت که از 2 سال قبل کار سرقت از طلافروشی‌ها را آغاز کرده و تا کنون توانسته ده‌ها فقره سرقت در استان‌های تهران، قم، فارس و اصفهان انجام دهد.

زن سارق با بیان اینکه اهل و ساکن کرج است، افزود: هر بار پس از سرقت، طلاهای مسروقه را به کرج برده و در آنجا به فروش می‌رساند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه احتمال می‌رود متهم در استان دیگری نیز دست به سرقت زده است، افزود: تحقیقات از متهمه همچنان ادامه دارد و پلیس در پی شناسایی مالباختگان است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها