امیدها به دستیابی به توافق جامع هسته ای تا هفته آینده رنگ می بازد

ظریف: هنوز با تمدید مذاکرات موافقت نکرده ایم

«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا پس از دیدار و گفت‌گوی یک ساعت و نیم با «محمد جواد ظریف»، همتای ایرانی خود گفت که مذاکرات فوق‌العاده‌ای داشته ولی این هنوز ابتدای راه است.اما وزیر خارجه انگلیس چیز دیگری می‌گوید؛هیچ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مذاکرات نداشتیم.
کد خبر: ۶۹۵۷۰۸
مذاکره فوق‌العاده‌ کری و ظریف

به گزارش جام جم آنلاین کری پس از این که جمله مذاکره فوق‌العاده‌ای با ظریف داشتم را گفت، «کوبورگ» محل مذاکره با طرف ایرانی را ترک کرد.

وزرای خارجه آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس برای مذاکره با همتای ایرانی و هماهنگی با «اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از روز یکشنبه به شهر وین، پایتخت اتریش آمده بودند.

وزرای خارجه روسیه و چین دعوت اشتون را نپذیرفتند و به وین نیامدند. وزرای خارجه آلمان و فرانسه هم پس از برگزاری دیدارهای دوجانبه و چند جابنه وین ره به سوی کشورهای خود ترک کردند اما قرار است که امروز هم ظریف و کری دیداری دیگری با هم داشته باشند.

ظریف:مذاکره با آمریکا ادامه خواهد داشت

وزیر امور خارجه کشورمان هم پس از دیدار و گفت‌وگو با جان کری همتای آمریکایی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا امروز نیز ادامه خواهد داشت، گفت:هفته سختی پیش روی ماست و باید همگی به جای تعیین خط قرمز کار کنیم.

هیگ: هیچ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مذاکرات نداشتیم

«ویلیام هیگ» وزیر امور خارجه انگلیس هم با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد و پس از دیدار با ظرف گفت:هیچ پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در مذاکرات حاصل نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها