نکاتی برای استفاده از حسگر اثر انگشت در آیفون 5S

امنیت بیشتر در اپل با تاچ‌ آیدی

شرکت اپل همواره به دنبال توسعه سیستم های امنیتی تلفن های همراه این شرکت بوده است اما این بار تنظیمات امنیتی با رسیدن به منزل قطع می شوند.
کد خبر: ۶۹۳۴۴۵
قطع سیستم امنیتی اپل با رسیدن به خانه

شرکت اپل به تازگی طرحی را آغاز کرده که بنا به این طرح تنظیمات امنیتی تلفن های همراه اپل با رسیدن کاربر به محلی با عنوان «محل امن» مانند منزل قطع شده یا کاهش می یابد و کاربران برای ورود به تلفن همراه دیگر با صفحه نمایشگر «کد ورودی» مواجه نمی شوند.

در این گزارش آمده است: اپل در حال فعالیت روی سیستمی است که کدهای ورودی را به صورت خودکار در محل هایی که کاربر به تلفن همراه می دهد مانند: منزل یا محل کار و ... غیر فعال شوند. «کد ورودی» برای حفاظت از اطلاعات شخصی ساخته می شود تا هر شخصی در هر محیطی نتواند به سادگی از اطلاعات تلفن همراه سایرین استفاده کند.

امکان قفل برخی از صفحات در برنامه جدید

حفظ اطلاعات و همینطور داشتن امنیت در هر فضایی احساس می شود، بخصوص تلفن همراه یا لپ تاپ و پی سی ها که جزو حریم شخصی و امنیتی افراد محسوب می شوند اما ممکن است شخصی در محل کار نیازی به حفاظت از بخش پیامک هایش نداشته باشد اما دفتر تلفن او باید از سایرین مخفی و محفوظ بماند.

کاربران در سیستم جدید امنیتی اپل می توانند هر بخشی را بنا به نیاز امنیتی همچنان بسته و قفل نگه دارند.

تغییر صفحه نمایش با رسیدن به محل های امن تعیین شده

تلفن های همراه اپل با این سیستم جدید می توانند به صورت خودکار صفحه نمایش را تغییر داده و به رنگ ها یا شکل های مختلف مبدل شوند یا حتی می توانند از یک یوزر به یوزر دیگر تغییر کنند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها