سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیرغایب متولد 1355 تا پایان تیر 1375 رابرای انجام خدمت دوره ضرورت فراخواند،
کد خبر: ۶۹۲۹۹۴
فراخوان مشمولان دیپلم و زیردیپلم در تیر امسال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری نیروی انتظامی ، سازمان وظیفه اعلام کرد: کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم سال های مذکور که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم تیر ماه سال1393 دریافت کرده اند، می بایست در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حاضر شوند.
همچنین همه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال 1393 هستند باید راس ساعت 6 صبح روز پنج شنبه نوزدهم تیر به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش ابلاغ شده است حضور نمایند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
همچنین همه مشمولان دیپلم و زیردیپلم غایب و غیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیرماه سال 1393 هستند راس ساعت 7 صبح پنج شنبه این هفته به معاونت وظیفه عمومی استان محل سکونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
حاضر نشدن این مشمولان در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود. آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، نشده اند، می توانند به نزدیکترین دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت برگ مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات درج شده در آن اقدام نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها