مرد جوانی که پس از سیلی خوردن از دوستش او را کشته بود، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شیراز در استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۲۹۶۰
پیمان دوستی با جنایت شکسته شد

رییس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان دو مرد جوان خبر داد. ماموران انتظامی ‌با اعزام به محل متوجه شدند، مرد جوانی با ضربه چاقو زخمی و بر اثر شدت خونریزی در خیابان فوت شده است.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران با تحقیق از شاهدان، هویت قاتل فراری را به‌دست آورده و او را تحت‌تعقیب قرار دادند.

وی یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات و کنترل پاتوق‌های احتمالی قاتل فراری، سرانجام دو روز پیش او در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.متهم در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد: با مقتول دوست بودم. روز حادثه در خیابان با هم حرف می‌زدیم که او به شوخی یک سیلی به صورتم زد که از این کارش ناراحت شدم و در اوج عصبانیت با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به وی زدم و فرار کردم. پس از اطلاع از مرگش، دچار عذاب وجدان شده و قصد داشتم خود را تسلیم کنم که دستگیر شدم. در پی این اعتراف، متهم با قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت تحویل پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها