گروه تروریستی داعش ساکنان استان نینوا در شمال عراق را به فروش همسران، دختران و خواهران خود به تروریست های این گروه مجبور کرد.
کد خبر: ۶۹۲۰۴۴
اجبار داعش به فروش زنان نینوا و موصل برای تکمیل جهاد

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه خبری عراقی مانکیش از بغداد ، گروه تروریستی داعش اعلام کرده است ساکنان نینوا برای تکمیل جهاد نکاح باید زنان ، خواهران و دختران خود را در ازای یک میلیون دینار عراقی معادل 800 دلار در اختیار تروریست های این گروه قرار بدهند.

اثمار الشطری عضو کمیساریای عالی حقوق بشر با اعلام این خبر خاطرنشان کرد ساکنان موصل مجبور شده‌اند دختران ، زنان و خواهران خود را در اختیار گروه تروریستی داعش قرار دهند تا تحت عنوان جهاد نکاح مورد تجاوز جنسی قرار گیرند.

الشطری به نقل از شاهدان در موصل گفت: گروه تروریستی داعش به ساکنان موصل اعلام کرده است در مقابل دریافت 800 دلار باید زنان خود را اختیار تروریست ها برای جهاد نکاح قرار دهند .

عضو کمیساریای عالی حقوق بشر تأکید کرد پول هایی که گروه تروریستی داعش خرج می کند همان پول هایی است که در تصرف موصل و غارت بانک های این شهر در اختیار تروریست ها قرار گرفته است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمدلله
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۰
باسلام دولت مردان ایران زمین بیشتر اوضاع رارصد كنند و همه باید قدر دان این نعمت امنیت عمومی و مرزها باشیم و باید به رفاه مرزبانان توجه بیشتری معطوف گردد. با تشكر

نیازمندی ها