منابع آگاه خبری اعلام کردند :« نیروهای داعش به اجاره کردن خانه ها و هتل های بغداد برای انجام عملیات تروریستی رو آورده اند.»
کد خبر: ۶۸۸۹۵۴
نقشه عجیب داعش برای ورود به بغداد

به گزارش سایت خبری «انتخاب»،این منابع افزودند :« پیش از این دولت عراق درباره نقشه تروریستها مبنی بر تخلیه استانهای مرکزی و جنوبی از نیروهای امنیتی برای اختلال در امنیت این استانها ، هشدار داده بود.»

وی تصریح کرد :« اعزام نیروهای کمکی از استانهای مرکزی و جنوبی برای مشارکت در عملیات پاکسازی استانهای تحت کنترل داعش نگران کننده است چرا که این مناطق با کمبود نیروهای امنیتی مواجه خواهند شد و تروریستها از این فرصت به خوبی سوء استفاده می کنند .»

ورود مجلس به پرونده خودروهای دولت قبل

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی از احتمال ورود کمیسیون اصل نود به پرونده خودرو های ریاست جمهوری خبر داد.

داوود محمدی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع تحویل ندادن خودروهای ریاست جمهوری از سوی رئیس جمهور سابق، گفت: اگر گزارش یا شکایتی به کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به این کمیسیون ارائه شود بر اساس قانون اقدام می شود.

نمانیده مردم آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز گزارش یا شکایتی در این باره به دست کمیسیون اصل نود مجلس نرسیده است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون صلاحیت رسیدگی به این پرونده را دارد گفت: کمیسیون اصل نود بر نحوه عملکرد سه قوه نظارت می کند و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد به آن ها متذکر می شود.

براساس گزارش منتشر شده در رسانه ها، با وجود این که یک سال است که احمدی‌نژاد دفتر ریاست جمهوری را ترک کرده اما هنوز ۲۶خودروی متعلق به ریاست جمهوری را تحویل نداده است.

ناطق نوری به اصلاح‌طلبان نزدیکتر است

یک فعال اصلاح طلب گفت: امروز شاهد ائتلاف نانوشته‌ای میان خردگرایان از هر دو جریان هستیم. خردگرایانی که در مقابله نیروهای تندرو و رادیکال قرار گرفته‌اند. مطمئنا تفکر فردی مانند ناطق نوری به جریان اصلاحات نزدیک تراست تا جریان اصول گرایی یا جبهه پایداری. شما نمی‌توانید هیچ شباهتی میان این دو پیدا کنید ولی به راحتی می‌توانید وجه اشتراک فراوانی میان ناطق نوری و اصلاح طلبان را مشاهده کنید.

داریوش قنبری نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز خاطر نشان کرد: قطعا انتخابات مجلس دهم رقابت میان خرد گرایان و افراطی‌هاست.

وی با اشاره به درخواست‌های برخی دلواپسان در مورد استعفای دولت روحانی گفت: مشخص نیست که این افراد از چه جایگاهی و با چه حقی این سخنان را از جانب مردم مطرح می‌کنند. اینها چه کاره هستند که به خود اجازه می‌دهند از طرف مردم سخن بگویند. این در حالی است که مردم در انتخابات سال 92 پاسخ کوبنده‌ای به آنان دادند.

نظر جان بولتون در باره داعش

جان بولتون از چهره های تندوری جمهوریخواه، ضمن مخالفت با هرگونه کمک دولت آمریکا به نوری المالکی و اقدام نظامی علیه تروریست های داعش در عراق، گفت: خطر اصلی، برنامه هسته ای ایران و المالکی متحد تهران است.

به گزارش ایرنا، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل روز پنجشنبه به تلویزیون فاکس نیوز گفت: تحولات عراق و سرانجام آن برای منافع آمریکا بسیار حیاتی است اما این به معنای دخالت نظامی در آن کشور نیست.

بولتون، با پیچیده خواندن وضعیت عراق، خواستار اجرای تحقیقات کنگره درباره سیاست آمریکا در عراق و ناکامی دولت اوباما در خصوص گروه داعش شد.

دولت آمریکا اعلام کرده که برنامه ای برای دخالت مستقیم نظامی در عراق ندارد و هرگونه اقدامی علیه گروه تروریستی داعش بستگی به گفت وگوهای سیاسی در داخل عراق و تشکیل یک دولت فراگیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها