تفاهم نامه همکاری و هم افزایی میان "سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری" و "مرکز ملی فرش ایران" به امضا می رسد.
کد خبر: ۶۸۸۳۳۸
سازمان میراث فرهنگی و مرکز ملی فرش ایران به تفاهم می رسند

سرپرست مرکز ملی فرش ایران در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با تاکید بر وجوه گوناگون هنر-صنعت فرش دستباف ایران، لازمه توجه جدی به جنبه های متنوع فرهنگی و هنری تا صنعتی و تجاری را همراهی نهادهای مرتبط دانست و گفت: بر این باوریم که توانمندی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برای تقویت توجه به وجوه فرهنگی و هنری این هنر-صنعت می تواند به یاری مرکز ملی فرش ایران بیاید.

"حمید کارگر" با برشمردن برخی موضوعاتی که می تواند محور همکاری مشترک قرار بگیرد، توجه به بهبود و رونق موزه فرش ایران را از این جمله عنوان کرد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نیز با افزودن برخی محورهای پیشنهادی دیگر همچون فعالیت های نمایشگاهی و بازاریابی مشترک افزود: پیشنهاد می کنم این محورها در قالب تفاهم نامه ای مشترک فهرست و پس از آن عملیلتی شود.

"مسعود سلطانی فر"، همچنین با رد هرگونه شائبه ای مبنی بر تمایل سازمان میراث فرهنگی، به الحاق فرش به صنایع دستی گفت: اصلا چنین عزم و نگاهی به این سازمان حاکم نیست و معتقدیم به جای مجال دادن به چنین جابه جایی هایی باید به فکر هم افزایی و پیشبرد امور باشیم؛ زیرا همه ما در مجموعه یک دولت قرار داریم و با هدفی مشترک باید همکاری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها