سرقت از مسافران قطار به شیوه بیهوشی

مرد مؤدب، سارق بود

دزد سابقه دار بعد از خوراندن نوشیدنی مسموم به راننده خودرو، وسیله نقلیه اش را در اراک به سرقت برد و قصد داشت با مدارک وی از حساب بانکی اش برداشت کند.
کد خبر: ۶۸۷۹۳۲
سرقت خودرو با نوشابه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ در روز 3 اردیبهشت ماه فردی با مرکز فوریت های پلیس 110 شهرستان اراک تماس گرفت و از سرقت خودرویش توسط فردی ناشناس خبر داد.

شاکی به ماموران انتظامی گفت: در شهر قم مسافرکشی می کنم که صبح امروز فردی به من مراجعه کرد و برای رفتن به اراک، خودرو را به صورت دربست کرایه کرد.

وی افزود: در خروجی قم، وی از خودرو پیاده شد و مقداری خوراکی و نوشیدنی خرید که در بین راه با یک دیگر مصرف کردیم و زمانی که به اراک رسیدیم وی برای رفتن به سرویس بهداشتی از خودرو پیاده شد و من نوشابه ای که او خریده بود، نوشیدم و زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در بیمارستان می باشم و وسیله نقلیه ام سرقت شده است.

در تحقیقات از کارکنان بیمارستان مشخص شد شخصی ناشناس با خودروی شاکی وی را به بیمارستان انتقال داده و بعد از آن با همان وسیله نقلیه بیمارستان را ترک کرده است.

با توجه به اهمیت موضوع، پرونده برای بررسی دقیق در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت و بعد از گذشت چند روز خودرو بدون سرنشین در یکی از خیابان های شهر قم کشف شد.

در روند تحقیقات گزارشی در اختیار کارآگاهان پلیس استان مرکزی قرار گرفت که در بررسی موضوع مشخص شد متهم تحت تعقیب با مدارک شاکی به یکی از شعب بانکی در قم مراجعه کرده و با مدارک و کارت اعتباری مالباخته، قصد برداشت از حساب وی را داشته که در این خصوص ناموفق بوده و حین غفلت کارمند بانک مقداری وجه نقد را از گیشه بانک برداشته و متواری شده است.

سرهنگ رضا احمدی رییس پلیس آگاهی استان مرکزی در جزئیات دستگیری متهم سابقه دار، گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند که متهم از مدارک مالباخته به عنوان ضمانت در واحدهای صنفی مختلف استفاده می کند.

وی افزود: با تحقیقات شبانه روزی و بهره جویی از دانش تخصصی کارآگاهان، متهم که از سارقان سابقه دار شهر قم بود شناسایی و در منزلش دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهم، گفت: در بازجویی های صورت گرفته متهم به جرم خود اعتراف کرد و اذعان داشت به دلیل مشکلات مالی با تهیه مواد بیهوشی و تزریق آن در نوشیدنی و تعارف آن به راننده اقدام به بیهوش کردن وی و سرقت خودرو و مدارکش کرده است.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با تاکید بر رعایت هوشیاری و دقت نظر در برخورد با افراد ناشناسی که پیشنهادها و وعده های فریبنده ارائه می دهند، از کلیه شهروندانی که به این روش از آن ها سرقت شده است درخواست کرد برای پیگیری پرونده خود با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره تلفن 0862184018 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها