مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برای سپری کردن دوره آموزش رزم مقدماتی فراخوانده شدند.
کد خبر: ۶۸۷۶۵۴
فراخوان مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها  برای سربازی

به گزارش مهر،سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا، گفت: در سال جاری مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، 15 مردادماه به دوره آموزشی نظامی اعزام می شوند.

وی افزود: این دسته از مشمولان به منظور گذراندن دوره آموزش نظامی باید با در دست داشتن برگ معرفی نامه مشمولان، در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 15 مرداد به آموزشگاه شهید مدرس سپاه واقع در کیلومتر 28 بزرگراه تهران ، کرج جنب پارک جهان نما مراجعه کنند.

علیدوست اظهارداشت: در سال جاری، به منظور تامین اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، حدود 500 نفر برای سهمیه سال 93-92پذیرش شده اند. مشمولان عضو هیات علمی وزارت خانه های بهداشت ، علوم و تحقیقات و فناوری ، جهاد کشاورزی ، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه شاهد ، با تایید ستاد کل نیروهای مسلح ، می توانند از این سهمیه استفاده کنند، همچنین برای افراد مذکور پس از اتمام مدت تعهد، کارت پایان خدمت صادر خواهد شد لذا ضرورت دارد تا به همین منظور دوره آموزشی را نیز سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: عدم حضور این افراد در تاریخ تعیین شده به منزله غیبت محسوب شده و نسبت به لغو تعهد آنان اقدام می شود. این افراد پس از گذراندن دوره مذکور در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به کارگیری خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها