مشاور وزیر نیرو با تاکید بر اتخاذ تدابیری از سوی وزارت نیرو به منظور جلوگیری از جیره بندی شدن آب در کشور، گفت: با این حال، مشترکان آب باید در این بخش همکاری کنند.
کد خبر: ۶۸۶۹۰۳

حمیدرضا جانباز با تاکید بر اینکه در تابستان امسال جیره‌ بندی آب نداریم گفت: با توجه به اینکه در چند سال اخیر با مشکل کم‌ آبی مواجه بوده‌ ایم اما در تامین آب شرب مشترکان هیچ وقفه‌ ای به‌ وجود نیامده است و با همکاری مشترکان، جیره‌ بندی آب صورت نمی‌ گیرد.

مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه آب شرب مشترکان با تدابیر در نظر گرفته‌ شده، تامین می‌شود اظهارداشت: در صورت همکاری مشترکان و با توجه به تدابیر اجرا شده، تابستان امسال جیره‌ بندی آب نخواهیم داشت.

وی درباره اجرای شبکه فاضلاب در برخی از شهرهای منطقه فلاورجان اصفهان نیز بیان داشت: مقرر شد اجرای شبکه فاضلاب در دو شهر کلیشاد و ابریشم با استفاده از روش سرمایه‌ گذاری بیع متقابل در دستور کار قرار گیرد که در این طرح، نیروگاه برق اسلام‌ آباد اصفهان به‌ عنوان سرمایه‌ گذار معرفی شد.

به‌ گفته جانباز، با بررسی‌ هایی که ظرف یکماه آینده صورت می‌گیرد، اجرای شبکه دو شهر بهاران و پیربکران و احداث تصفیه‌ خانه در این منطقه با استفاده از روش سرمایه‌ گذاری BOT اجرایی می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها