وادار کردن مادر به بی‌شرمانه ترین کارها

«ابلیس بزرگ» دستگیر شد

مردی شیطان صفت که با آزار و اذیت زنی بیوه از او اخاذی می‌کرد، توسط ماموران کلانتری شناسایی و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
کد خبر: ۶۸۶۵۴۹
«ابلیس بزرگ» دستگیر شد

هفته گذشته بود که راز ابلیس بزرگ تهران توسط قربانیش آشکار شد و قرار است این مرد به سزای اعمال شیطانی خود برسد.

17 سال پیش زن جوانی به نام «مریم» با همسرش از یکی از شهرهای استان شرقی کشور به پایتخت سفر کردند. روزهای خوبی با یکدیگر سپری می کردند، اگرچه بعضی اوقات سخت می‌گذشت ولی چون با یکدیگر بودند و همیشه لبخند بر لبشان بود مشکلات یکی از پس از دیگری سپری می‌شد.

پس از 10 سال سکونت در یکی از محلات جنوبی تهران ناگهان شوهر «مریم» به دلیل سکته قلبی جان خودش را از دست داد و مریم با دخترش که تنها یک سال داشت، تنها شد و به اجبار برای تامین هزینه‌های زندگی شروع به کار کرد.

«مریم» که مادری مهربان بود، همیشه به دنبال دخترش در مدرسه می‌رفت تا همیشه و در هر لحظه کنار او باشد تا «آزاده» (دخترش) هیچگاه نبود پدر را احساس نکند.

این روند نیز ادامه داشت تا اینکه یک روز که «مریم» به دنبال «آزاده» رفته بود، آن روز وقت تنگ بود و «مریم» باید زودتر به سرکارش بازمی‌گشت به همین دلیل یک تاکسی را به صورت دربست کرایه کرد.در بین راه «آزاده» که دلتنگ پدر بود از مادر خواست تا آخر هفته به سر قبر پدرشان بروند و برای شادی روحش دعایی بخوانند.

با صحبت های «آزاده»، راننده تاکسی که «ناصر» نام داشت از بیوه بودن زن جوان در داخل خودرویش با خبر شد و همانجا نقشه‌های شیطانی خود را طراحی کرد.

«ناصر» فردای آن روز نیمه‌های شب به در خانه «مریم» مراجعه کرد و با ترفندی توانست وارد خانه شود و با بستن دست و پای آزاده، مادرش را مورد آزار و اذیت قرار داد و از آنچه بر سر «مریم» آورده بود، فیلم گرفت و همین بهانه ای شد برای آزارهای مکرر این مرد شیطان صفت.

آزار و اذیت‌ها ادامه داشت تا اینکه چهار ماه پیش «ناصر» خودروی گران قیمتی با اقساط ماهانه 12 میلیون ریال خریداری کرد، ولی توانایی باز پس دادن آن را نداشت به همین دلیل با ربودن «آزاده» و تهدید «مریم» او را بر آن داشت تا برای فراهم کردن مبلغ مورد نیازش دست به هر اقدام نامشروع و شنیعی بزند.

«مریم» پس از انجام خواسته‌های مرد شیطان صفت و باز پس گرفتن دخترش محل زندگیش را سریعا عوض کرد و به محله‌ای دیگر رفت، چند هفته ای گذشت و خبر از «ناصر» نداشت تا هفته گذشته که برای گرفتن کارنامه دخترش به مدرسه رفت.

هنگام بازگشت به خانه بازهم «ناصر» سد راهش شد و او را داخل خودرو کشاند و پس از آزار و اذیت، درخواست مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد را کرد که این بار «مریم» با مراجعه به گشت کلانتری خانی آباد نو راز بزرگترین «ابلیس» تهران را فاش کرد.

سرهنگ امید بهمنیاری رییس کلانتری 152 خانی آباد نو با اعلام این خبر، افزود: به دنبال اظهارات شاکیه مأموران ضمن ارائه آموزش های لازم با متهم قرار صوری گذاشته و زمانی که «ناصر» برای دریافت وجوه قسط به در خانه «مریم» مراجعه کرده بود، شناسایی و به کلانتری انتقال می یابد.

رییس کلانتری 152 خانی آباد نو گفت: پرونده متهم بای پیگیری ویژه بنا بر دستور قضایی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
g
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
چرا در بیان مكانهای خلاف اگر جنوب شهر باشد نام محله را هم ذكر می كنید و ان محله را نا امن جلوه می دهید و دیدگاه مردم را نسبت به آن محله عوض می كنید اما محله های بالاشهر كه از این اتفاقات هم می افتد فقط می نویسید در یكی از محله های شمال شهر
amir
Bahrain
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
از قوه قضاییه درخواست می كنیم هرچه سریعتر به موضوع رسیدگی و در صورت امكان این شخص ... را برای عبرت عموم در یكی از میدان های بزرگ تهران اعدام شود...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
به نظرم راننده تاكسی ها باید گزینش شوند این كه نشد هر كه خواست راننده تاكسی شود باید امین مردم رابرای شغل هایی كه با ناموس مردم سركار دارند انتخاب شوند
ان شاءاله این پست فطرت به اشد مجازات برسد
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
متاسفانه ما باید دنبال ضعف ها برویم و تقویتش كنیم یكی از مشكلات كشورمان كه مقام رهبری هم به آن تاكید داشته وضعیت فرهنگی است اینكه به بهانه های واهی از دین و مذهب فاصله بگیریم نتیجه اش همین بدبختیها می شود این راننده تاكسی اگر دین و ایمان محكمی داشت هرگز چنین جنایاتی نمی كرد . ان شاءاله با اعدام به سوی جهنم فرستاده شود .
دین یعنی روش زندگی و بهترین دین هم اسلام است ولی تو كه مسلمان زاده هستی از چه روشی برای زندگی در این دنیا استفاده میكنی؟ و نتیجه اش این می شود ، پست تر از یك شیطان جهنمی
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
جناب ناشناس، معنی ده بار اعدام كردن میدانی یا از روی ناآگاهی این حرف را میزنی .تمامی كارها را به اینجا كشاندن سستی و همكاری تنگاتنگ همان خانم میباشد انشااله عبرتی برای دیگر خانمها باشد تا اینقدر به فساد و تباهی كشانده نشوند
رضا
Switzerland
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
باید برای این بی وجدان حكم اعدام در ملاء عام صادر شود.
ص-ب
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
صورت این پست فطرت ر انشان دهید تا مردم آنها را خوب بیاد بسپارند
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
خیلی جاهای این داستان می لنگد . بالاخره این خانم یك فامیلی داشته كه از او كمك بخواهد . به نظر من ناخواسته هیچ كس با یك ابلیس همكاری نمی كند حتی از ترس آبرو . آیا آبرو مهم تر از عفت و پاكدامنی است ؟
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
من با نظر خانوم زهره موافقم به نظر من هم این خانوم اگر میخواست مورد آزار واذیت بیشتر قرار نگیرد همان بار اول شكایت میكرد یا حد اقل به باردوم كه رسید فورا اقدام میكرد انسانیت وشرف وعفت انسانها بیشتر از افكار دیگران ارزشمنده.
به نظر من این خانوم از اخاذیهای این پست فطرت زالو به ستوه اومده كه اقدام كرده.واقعا متاسفم .برای این پست فطرات خواستار اشد مجازات هستم.در ضمن حیف اسم شیطان شیطان غلط میكنه از این كارا بكنه اینا شیطانو درس میدن
فقط موندم اینا خودشون ناموس ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قادری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۰
۰
اعدام اعدام در ملا عام.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها