سارق سابقه دار خودرو در نازی‌آباد، معروف به «منصور گاندی» توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۶۰۶۸
«منصور گاندی» دستگیر شد

ساعت 16 و 30 دقیقه 20 خردادماه عوامل گشت تجسس و پیشگیری در حین گشت زنی در خیابان میثاق به یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ با یک نفر سرنشین که سارق سابقه دار در سطح حوزه این یگان است به نام «منصور» معروف به «منصور گاندی» مواجه شدند.

در ادامه با توجه به اینکه فرد مذکور دارای 4 فقره سابقه کیفری در خصوص سرقت خودرو بود ماموران به جهت بررسی مورد به نام برده اخطار ایست دادند که سارق مذکور با مواجه شدن با واحد پلیس اقدام به متواری شدن با سرعت بالا کرد که با هماهنگی مرکز پیام ماموران اقدام به تعقیب نامبرده شد.

ماموران پس از تعقیب و گریز اقدام به شلیک جمعا 4 تیر جنگی با اسلحه سازمانی کردند که متهم در شهرک بوستان خودروی مذکور را به یک دیوار کوبیده که خودرو از ناحیه جلو خسارت دید و به صورت پیاده پا به فرار گذاشت.

سرانجام پس از تعقیب و گریز پیاده فرد مذکور دستگیر شد و از داخل خودروی پراید مذکور یک قبضه چاقو و یک دستگاه تبلت کشف شد.

پس از دستگیری، نام برده که در ماه های اخیر به کرات دستگیر شده بود اعلام کرد که از این وضعیت خسته شده و حاضر به همکاری با پلیس است که به همراه نامبرده و با هدایت وی ابتدا به خیابان فاطمی مراجعه، که یک دستگاه خودروی پراید خاکستری رنگ را به عنوان خودروی سرقتی به ماموران معرفی کرد که دارای سابقه سرقت نیز بود و به وسیله چرثقیل به پارکینگ انتقال یافت.

در ادامه ماموران به اتفاق «منصور گاندی» به خیابان رجایی رفته و یک دستگاه پراید نقره ای دیگر را به عنوان خودروی سرقتی معرفی کرد که این پراید نیز دارای سابقه سرقت بود و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرگرد مهدی اسدی رییس کلانتری 130نازی آباد با اعلام این خبر، افزود: متهم به کلانتری دلالت داده شده و پرونده ای در این رابطه تشکیل و جهت بررسی تخصصی تر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
نفهمیدیم داخل پراید بوده یا پژو .....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها