سرقت از مسافران قطار به شیوه بیهوشی

مرد مؤدب، سارق بود

زورگیری به شیوه بیهوشی

«سارق شکلاتی» دستگیر شد

مرد تبهکار که با شکلات مسموم قربانیان خود را بیهوش و اموالشان را به سرقت می برد، هنگام شکار آخرین طعمه خود دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۵۶۳۷
«سارق شکلاتی» دستگیر شد

18 اردیبهشت امسال تعدادی از کسبه منطقه سبزه میدان با فردی حدود 40 ساله مواجه شدند که قصد داشت یکی از کسبه منطقه سبزه میدان را به بهانه انتقال به مرکز درمانی از محل خارج کند. کسبه محل پس از مشاهده این صحنه به کمک همکار خود رفته و در حالی که این شخص هنوز بیهوش نشده بود متوجه شدند که فرد غریبه اقدام به دادن خوراکی مسموم به همکارشان کرده است .

کسبه منطقه سبزه میدان با اطلاع از موضوع مسمومیت عمدی بلافاصله اقدام به دستگیری این شخص کرده و موضوع از طریق مرکز فوریت​های پلیسی 110 به کلانتری 113 بازار اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «زورگیری به شیوه بیهوشی» و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 12 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با گذشت دو روز از زمان دستگیری متهم «ابراهیم . ن» و به هوش آمدن شاکی پرونده، او در پایگاه هفتم پلیس آگاهی حاضر و به کارآگاهان گفت: بنده در حال خرید و فروش ارز در منطقه سبزه میدان بودم که فردی حدود 45 ساله با کت و شلوار آراسته به بنده مراجعه و عنوان داشت که خواهرش خواستار فروش مقداری دلار است.در ادامه، با طرح ادعای ترس خواهرش از سرقت وجه نقد از من خواهش کرد تا برای انجام معامله به محل سکونت او برویم!!! . در حالیکه در حال صحبت در خصوص میزان مبلغ معامله بودیم، این شخص یک عدد شکلات را از جیب خارج و به عنوان تعارف به من داد که بلافاصله پس از خوردن شکلات بی حال شده و روی زمینم افتادم. در حالیکه هنوز بیهوش نشده بودم، متوجه شدم که این فرد تلاش دارد تا مرا از محل خارج کند که در همین زمان چند نفر از کسبه محل به نزدیکی من آمدند. در همان زمان کوتاه قبل از بیهوشی به آنها عنوان کردم که این شخص مرا مسموم کرده و پس از آن بیهوش شدم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم.

متهم که پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی خود را بی گناه معرفی می کرد، در اظهارات خود به کارآگاهان مدعی شد: شاکی با حالی نامساعد به من مراجعه !!! و از او در خواست کمک کرد و من تنها قصد داشتم تا پیرمرد (شاکی) را به بیمارستان منتقل کنم.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با بررسی سوابق متهم اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت است که اعتیاد شدیدی نیز به مصرف موادمخدر دارد.همزمان با ادامه تحقیقات در خصوص جرایم ارتکابی از سوی متهم، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان که آنها نیز به همین شیوه و شگرد و در محدوده بازار تهران بیهوش و اموال آنها مورد سرقت قرار گرفته بود، در پایگاه هفتم آگاهی حاضر و همگی متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

شکات در اظهارات مشابه عنوان داشتند که متهم با استفاده از انواع خوراکی های مسموم از قبیل چای، شکلات و خرما اقدام به بیهوش کردن آنها و سرقت اموال آنها کرده و طی این مدت نیز در مراکز مختلف درمانی بیهوش و تحت مراقبت​های پزشکی قرار داشته اند.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با توجه به شناسایی تعدادی از شکات و احتمال افزایش جرایم ارتکابی از سوی متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است لذا از تمامی شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان پانزده خرداد مراجعه کنند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها