به اعتقاد من جام‌جم یکی از بهترین روزنامه‌های حرفه‌ای انقلاب اسلامی است که با رعایت کامل موازین اخلاقی رسانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب نیز دغدغه خاص خود را دارد، ضمن آن که در بدعت و نوآوری و خلاقیت نیز جزو رسانه‌های پیشگام است. خ
کد خبر: ۶۸۵۲۰۷
یار هنر و ادبیات انقلاب

وشبختانه من این فرصت را داشته‌ام تا در سال‌های اخیر در این روزنامه قلم بزنم و دو پاورقی را که هر کدام بالای 30 قسمت را در برمی‌گرفته‌اند، به همت جام‌جم منتشر کنم که استقبال و بازخورد بسیار مناسبی داشته و نشان‌دهنده جایگاه این رسانه در میان مردم و مخاطبان است.

گرچه من به مدت هشت سال در روزنامه اطلاعات و دو سال در جمهوری اسلامی سابقه کار روزنامه‌نگاری دارم و بخصوص از کار در کنار سید دعایی عزیز خاطرات بسیار خوشی برایم به یادگار مانده است، اما کار با جام‌جم نیز همواره سرشار از خاطره خوش بوده است.

نکته‌ای که در پایان باید به آن اشاره کنم، جریان‌سازی جام‌جم در سال‌های اخیر بخصوص در حوزه ادبیات و فرهنگ انقلاب بوده است که توانسته در بزنگاه‌های مهم در کنار ادبیات انقلاب تمام قد بایستد و از آرمان‌های اصیل دفاع کند.

و اما انتظار ما از آینده این رسانه پرشمارگان، این است که افزون بر ادامه این مسیر، پایگاهی جدی برای هنرمندان، شاعران و نویسندگان انقلابی باشد و در کشف، پرورش و معرفی رویش‌های جــــدید هنر متعهد نقشی پررنگ‌تر ایفا کند.

دکتر علیرضا قزوه ‌/‌ شاعر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها