کار گروه تروریستی داعش از توجیه تجاوز با نام جهاد نکاح گذشته است و حالا هر زنی که نخواهد تن به این بدعت بدهد، قربانی تجاوز می شود.
کد خبر: ۶۸۴۷۵۲
تجاوز داعش به 5 دختر موصلی

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه العراقیه اعلام کرد: 5 دختر موصلی که حاضر نشدند به عمل جهاد نکاح تن دهند در شهر موصل مورد تجاوز عناصر داعش قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری الاتجاه عراق، روز گذشته، در یکی از محله های شهر موصل، دو عنصر گروه تروریستی داعش برای هتک حرمت یک زن اقدام کردند غافل از اینکه زن مورد نظر آنان مسلح بود و زن موصلی بی درنگ با گشودن آتش به روی متجاوزان، آنها را کشت.

منایع خبری پیشتر از اقدام به هتک حرمت 14 زن موصلی توسط عناصر گروه تروریستی داعش خبر داده بودند. گزارش های دیگری نیز از اجبار زنان این شهر به جهاد نکاح با تروریست های داعش انتشار یافته بود.

در حادثه ای جداگانه، یکی از مردان عشایر موصل، دو عنصر داعشی را هنگامی که قصد داشتند همسرش را بربایند، به ضرب گلوله از پای درآورد.

شبکه العراقیه با اعلام این خبر افزود: این مرد موصلی از دولت برای نجات ناموس شهر از چنگال گروه تروریستی داعش کمک خواسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
مریم
United States
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
۰
۰
خدا لعنتشون كنه كاش امام زمان ظهور كنه
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
۰
۰
آخه ایران پس ایستاده و نگاه میكنه؟؟؟
چرا به اینها حمله نمیكنه؟؟؟؟؟؟
عجیبه؟؟؟؟؟؟ بخدا عجیبه چرا حمله نكونه به این حیوان ها؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا همه دارن نگاه میكنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
۰
۰
خدا لعنت كند این قوم كافر را كه آبروی اسلام را بردند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
۰
۰
مهدی صاحب الزمان كجایی؟.صبرمون سراومد
ساناز
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
۰
۰
اینا مریضن مشكل روانی دارن ....اخرالزمانه بخدا ،زنا علنی قتل و مثله كردن راحت...اسلام تحریف شده و دولتها ساكت...جانم فدای سید علی كه به بركتش و در سایه امام رضا و حضرت امام عصر و به خواست خدا كشور امن و اسلامیه...
بنیامین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
۱
۰
مرگ بر داعش بی ناموس
نصرت ابادی . ابركوه.
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
۰
۰
امنیت ایران به عالمی می ارزد. زنده باد ایران. مرگ بر داعش. داعش در برابر ایران مثل موشی میماند در مقابل گرگ. داعش اگر روزی بخاهی وارد ایران شوی بدان كه دقایقی بیشتر زنده نخاهی ماند.
سرباز وطن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
۱
۰
دوستان ، اینها از علائم قریب الوقوع بودن ظهور آقامون امام زمان هست. خروج دجال و سفیانی از شام و فتنه ای كه بپا می كنن - جنگ یمن - حكومت زنان - فراگیر شدن ظلم و بی عدالتی - منكر شدن معروف و معروف شدن منكر
اینها هم یك مشت بدبخت وحشی ولدزنا هستند كه هر روز بیشتر و بیشتر به سمت نابودی خودشون نزدیك می شن - هوشیار و تحت لوای اسلام ناب محمدی متحد باشیم - برای دفاع از كشور عزیزمان ایران تا آخرین قطره خون پشت سر ولایتیم.
افشین صدر ی
United Kingdom
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
۱
۰
نظر خود را وارد كنید.............. داعش یك گروه بسیار غیر مسلما ن وزالم از داعش نفرت دارم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها