«ابوبکر البغدادی» سرکرده تروریست های داعش در بمباران مخفیگاهش در موصل زخمی شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۲۹
ابوبکر البغدادی رهبر داعش زخمی شد

این خبر در حالی منتشر می شود که منابع امنیتی عراق امروز از کشته و زخمی شدن بیش از 360 تروریست داعش در بمباران هوایی و درگیری های 24 ساعت گذشته دراستان های شمالی و غربی این کشور و نابودی نزدیک به 50 خودرو تروریست ها خبر داده اند.

شبکه خبری اسکای نیوز هم گزارش داد ارتش عراق ابتکار عمل را در نبرد با داعش به دست گرفته و سه منطقه را در استان صلاح الدین از آنها بازپس گرفته است .برخی خبرگزاریها از درگیری داعش با گروهک تکفیری دیگر به نام نقشبندیه در مناطق تحت تسلط داعش خبر میدهند . ظاهرا علت درگیری بین گروههای تکفیری،کشته شدن طلال الدوری فرمانده نقشبندیه در موصل است که میگویند بدست داعش کشته شده است . در موصل همچنین تروریستهای داعش مسیحیان را از منازل خود اخراج و با مصادره منازل آنان ، از آنها به عنوان پایگاه خود استفاده می کنند . همزمان با عملیات ارتش ، نیروهای پیشمرگ کرد هم به جنگ با داعش رفتند که توانستند در مرکز منطقه جلولاء 33 نفر از تروریستها را بکشند . شبکه المیادین هم اعلام کرد ارتش عراق که وارد کرکوک در شمال این کشور شده در مناطق مهم و استراتیک شهر مستقر شده اند و اکنون این شهر در امنیت کامل است . پیشتر نیروهای پیشمرگ کردستان برای ورود به کرکوک اعلام امادگی کرده بودند اما ارتش عراق اعلام کرد امنیت کامل را در کرکوک برقرار میکند .

پایگاه اینترنتی خبری المسله که یکی از پایگاههای مهم در انعکاس اخبار عراق به شمار می رود اعلام کرد عربستان مرزهای خود را برای ورود تروریستها به عراق باز گذاشته است .

منابع خبری همچنین از کشف جنگ افزارهای نیروهای «سپر جزیره» در مخفیگاههای تروریستهای داعش در استان صلاح الدین خبر میدهند .

نیروهای سپر جزیره متشکل از نیروی نظامی چند کشور حوزه خلیج فارس از جمله عربستان ، قطر و بحرین است که با هدف مقابله با تجاوز خارجی تشکیل شده است . (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
افشین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
۰
۰
به زودی این گروه داعش نابود خواهد شد....

نیازمندی ها