دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزی که از مجموعه درس‌های دوره متوسطه آموزش از راه دور در چهار درس نمره ۷ و معدل ۱۰ کسب کند، فارغ التحصیل است.
کد خبر: ۶۸۴۲۶۴
شرایط جدید فارغ التحصیلی داوطلبان آموزش از راه دور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مهدی نوید ادهم با اشاره به اصلاح آئین‌نامه آموزشی دوره متوسطه آموزش از راه دور، گفت: چنانچه دانش‌آموزی از مجموعه درس‌های دوره متوسطه بزرگسالان، داوطلبان آزاد و آموزش از راه دور حداکثر در چهار عنوان درسی (دو عنوان نهایی و دو عنوان غیرنهایی)، آخرین نمره درس وی 7 و بیشتر و معدل کل وی نیز حداقل 10 باشد، فارغ التحصیل شناخته می‌شود.

وی افزود: آن دسته از درس‌های شاخه فنی و حرفه‌ای که نصاب قبولی آنها 12 است همچنین استاندارد مهارت (درس‌های مهارتی) و کارورزی شاخه کاردانش، مشمول این تبصره نمی‌شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: این مصوبه شامل آن دسته از دانش‌آموزانی می‌شود که در سال تحصیلی 90-91 از ابتدا وارد پایه اول دوره متوسطه بزرگسالان، مدارس آموزش از راه دور یا ایثارگران شده باشند یا در سال تحصیلی مذکور در پایه اول متوسطه روزانه ثبت‌نام کرده و سپس به مدارس بزرگسالان، آموزش از راه دور یا ایثارگران منتقل شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها