سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

نجات ۳۰ نفر از آتش​سوزی مجتمع مسکونی در شهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات 30 نفر از ساکنان یک مجتمع اداری، مسکونی در پی وقوع حریق خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۲۶۱
نجات 30 نفر از حریق ساختمانی در میدان هفت تیر

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 12:05 امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمان پنج طبقه اداری مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل ایستگاه‌های 73 و 18 به همراه دو گروه نجات 13 و 14، نردبان، خودروی تنفسی و ... به محل حادثه واقع در میدان هفت تیر، ابتدای خیابان بهار شیراز اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در طبقه منفی یک این ساختمان رخ داده و در پی آن تعداد زیادی ضایعات که در این محل انبار شده بود شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به پر شدن طبقات بالایی این ساختمان از دود افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص 30 نفر از ساکنان این ساختمان را از میان دود نجات داده و به محل امن منتقل کرده و همزمان گروهی دیگر نیز شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بعد از ایمن سازی محل در ساعت 12:41 به عملیات خود خاتمه دادند گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

وی با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: ساختمان مسکونی محل مناسبی برای انباشت ضایعات و مواد غیرقابل نیاز نیست و باید ساختمان‌ها را از این مواد تخلیه کرد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها