معاون امور ناشران شرکت بورس تهران خبر داد:

معافیت مالیاتی ۲۰ درصدی شرکت‌های بورسی

معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس تهران، از در نظر گرفتن چند مشوق برای شرکت های بورسی خبر داد و گفت: معافیت مالیاتی۲۰ درصدی برای شرکت‌هایی که بیش از ۲۰ درصد سهام شناور آزاد داشته باشند مورد تصویب شورای عالی بورس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۰۰
معافیت مالیاتی ۲۰ درصدی شرکت‌های بورسی

علی اصغر مالمیر امروز در نشست هم اندیشی راهکارهای تامین مالی شرکت در فرابورس در اتاق بازرگانی مازندران، گفت: سهولت تامین مالی از مزایای فرابورس به شمار می رود.

وی، افزایش نقدینگی سهام را از دیگر ویژگی های فرابورس یاد کرد و گفت: برندسازی و سرمایه گذاری سهام نیز از شاخص‌های بارز در بازار فرابورس محسوب می شود.

معاون امور ناشران و اعضای بورس اوراق بهادار تهران، با بیان اینکه شرکت‌های که در فرابوس پذیرفته می‌شوند امکان تامین مالی بیشتری دارد، افزود: شرکت‌ها می‌توانند با ورود به فرابورس از طریق انتشار اوراق سهام در بازار سرمایه‌گذاری کنند.

مالمیر با بیان اینکه شفافیت گزارش مالی در شرکت های فرابوس به سهولت امکان پذیر است، افزود: هم‌اکنون بسیاری از شرکت ها به صورت حجره‌ای در کشور مدیریت می شوند.

وی با بیان اینکه شرکت های فرابورس از معافیت های مالیاتی برخوردار می‌شوند، افزود: شرکت ها با سرمایه گذاری اندک می توانند در فرابورس شرکت کنند.

معاون امور ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران افزود: شرکت‌های که می‌خواهند وارد بورس شوند باید اطلاعات شرکت خودشان را نزد بورس به ثبت برسانند و اساسنامه شرکت را نیز باید اصلاح شود.

مالمیر گفت: هم‌اکنون ۱۰۳ شرکت مورد اعتماد سازمان فرابورس کارهای حسابرسی شرکت‌ها در فرا بوس را انجام می‌دهند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها