قاتل با دختر معتاد دستگیر شد

جنایت هولناک در خانه شیشه ای

پلیس آگاهی شهرستان بینالود خراسان رضوی طی عملیات سریع و دقیق قاتل متواری را در کمتر از یک ساعت پس از وقوع قتل در یک خانه شیشه ای دستگیر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۲۸۲
جنایت هولناک در خانه شیشه ای

سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتلی در روستای چاهشک شاندیز بلافاصله اکیپی از ماموران زبده پلیس آگاهی در محل وقوع قتل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از صحنه جرم مشاهده شد، مرد میانسالی که از افراد سابقه دار بوده، در حالی که پس از مجروح شدن در اثر اصابت پنج ضربه با شئ نوک تیز سخت با وجود خونریزی شدید خود را از داخل منزل به سر کوچه رسانده و در اثر شدت جراحت جان خود را از دست داده بود.

سرهنگ صارمی گفت: پس از هماهنگی های لازم با مقامات قضایی تحقیقات لازم برای دستگیری متهم آغاز شد و پس از چند دقیقه فعالیت فشرده ماموران پلیس آگاهی شهرستان متهم را که «نادر» نام داشت شناسایی و متوجه شدند با دختر جوانی توسط یک دستگاه خودرو کرایه شده به سمت یکی از روستاها متواری شده است.

وی افزود: سرانجام کمتر از یک ساعت پلیس توانست متهم به قتل را به همراه دختر جوانی که در صحنه قتل حضور داشت، دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود گفت: در پلیس آگاهی مشخص شد نادر دارای ده ها فقره سابقه سرقت و مواد مخدر است و وی ضمن اعتراف به قتل بیان داشت که به همراه دختر جوان به منزل مقتول رفتیم گه پس از ورود به منزل به همراه مقتول به استعمال شیشه پرداخته و وقتی مقتول متوجه مفقود شدن 800 هزار تومان وجه نقد داخل کمدش می شود با ما به مشاجره پرداخته و پس از اینکه مقتول با ضربه چاقو نادر را مجروح می کند، او نیز با ضربات چاقو مقتول را از پای درآورده و به همراه دختر جوان از محل متواری می شود.

در ادامه قاتل به همراه ماموران پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حاضر و صحنه قتل را بازسازی کرد.(باشگاه خبرنگاران )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها