استخر شنای جمعیت هلال احمر شیروان، با گذشت سه سال از آغاز اجرای ساخت همچنان غیرقابل بهره برداری است.
کد خبر: ۶۸۱۵۵۰
استخری که تشنه آب است

رمضانعلی مختاری رییس جمعیت هلال احمر شیروان گفت: با توجه به وضعیت کنونی، نمی توان زمانی را در خصوص تکمیل و آماده شدن این استخر برای بهره برداری پیش بینی کرد.

این در حالی است که استخر شهدای امدادگر هلال احمر شیروان، مهرماه سال 92 با حضور مسئولان کشوری و محلی افتتاح شد، اما به دلیل نقایص موجود، بلافاصله تعطیل د و اکنون با گذشت هشت ماه از آن زمان هنوز قابلیت بهره برداری نیافته است.

رییس جمعیت هلال احمر شیروان افزود: امسال سه میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل این طرح تخصیص یافت که برای خرید برخی دستگاه ها و تسویه بدهی به دستگاه های خدمات رسان هزینه شد.

مختاری گفت: از آغاز اجرای طرح تاکنون برای آن 18 میلیارد ریال اعتبار ملی هزینه شده که اکنون معطل یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید برخی از تجهیزات از جمله هواساز است.

وی با ابراز شرمندگی از مردم شیروان، افزود: با جدیت پیگیر خرید تجهیزات و آماده سازی استخر برای بهره برداری هستیم اما در خصوص زمان تکمیل آن قولی نمی توان داد.طرح مزبور از سال 90 در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 800 متر مربع آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز یک ماه قبل با اظهار شرمندگی از مردم شیروان به دلیل مشکلاتی که در بهره برداری از این استخر پیش آمده، از تکمیل و به بهره برداری رساندن آن در دو ماه آینده (یعنی تا نیمه تیرماه) خبر داده بود.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی است و مرکز آن شیروان با 85 هزار نفر جمعیت، تنها یک استخر شنا دارد که پاسخگوی انبوه نیاز مردم این منطقه نیست.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها