مدیر گروه مستند شبکه یک گفت: مجموعه مستند دکان های کاغذی با موضوع گفت و گو با مدعیان دروغین پیامبری امروز ساعت 18:20 از شبکه یک سیما پخش می شود.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۴
مدعیان دروغین پیامبری را ببینید

ابوالقاسم ناصری روز شنبه اظهار داشت: در این مجموعه مستند بخش هایی از سخنان چندین زن و مرد که ادعای خدایی، پیامبری و یا امام زمان دارند پخش و با فریب خوردگان و مریدان این مدعیان دروغین نیز گفت وگو می شود.

وی گفت: پخش تصاویری از اعترافات این افراد درباره فریب دادن مردم و دادگاه های مربوط به محاکمه آنها و همچنین آسیب دیدگانی که فریب این مدعیان دروغین را خورده اند از بخش های مستند 5 قسمتی دکان های کاغذی است.

ناصری افزود: همه تصاویر این مستند که درگروه مستند شبکه یک تهیه شده، واقعی است و با هدف هشدار به جوانان به ویژه افراد تحصیل کرده ساخته شده است تا فریب عرفان های کاذب و دین های دروغین را نخورند.

مدیرگروه مستند ادامه داد: برای ساخت مستند دکان های کاغذی حدود چهار سال زمان صرف و تصاویر آن با همکاری وزارت اطلاعات تهیه شده است.

وی در ادامه یادآور شد: پخش سخنان مقام معظم رهبری درباره عرفان های کاذب و آیت الله ری شهری درباره مدعیان دروغین مقدس نما از بخش های مهم این مستند است.

قسمت نخست مجموعه 5 قسمتی مستند دکان های کاغذی امروز ساعت 18:20 و قسمت های دوم تا چهارم آن نیز روزهای یکشنبه،سه شنبه و چهارشنبه ساعت 19:40 از شبکه یک سیما پخش می شود و ادامه این مجموعه نیز هفته آینده پخش خواهد شد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها