حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌‌های تهران از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کردند.
کد خبر: ۶۸۰۷۵۵
عیادت رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مهدوی کنی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار در جریان مداوای رییس مجلس خبرگان قرار گرفتند و سلامتی وی را از خداوند متعال مسألت کردند.

شب گذشته نیز حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری به نمایندگی از رهبر انقلاب در بیمارستان محل بستری آیت‌الله مهدوی کنی حضور یافته بود.

آیت‌الله مهدوی کنی - رییس مجلس خبرگان رهبری - بعد از ظهر چهارشنبه (۱۴ خردادماه) به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است و تحت مداوا قرار دارد.

مردم برای شفای آیت الله دعا کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: وضعیت جسمانی آیت الله مهدوی بهتر شده است اما همچنان ایشان محتاج دعای خیر مردم هستند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز (پنجشنبه) پس از عیادت آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بهمن تهران در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت سلامتی ایشان در شرایط بهبودی قرار دارد و امیدواریم این وضعیت استمرار داشته باشد.

وی درباره شخصیت آیت الله مهدوی کنی افزود:ایشان از مفاخر ما و چهره ای مطرح در عرصه علمی، سیاسی و فرهنگی هستند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تاسیس دانشگاه امام صادق (ع) توسط آیت الله مهدوی کنی افزود: این فعالیت ایشان باعث افتخار است.

وی مبارزات آیت الله مهدوی کنی پس از انقلاب را از فعالیت های سیاسی ثمربخش ایشان دانست و گفت: آیت الله مهدی کنی فردی ولایی هستند و با همان شکوهی که از امام خمینی (ره) دفاع می کردند، هم اکنون از رهبر معظم انقلاب دفاع می کنند.

آیت الله مهدوی کنی عصر روز گذشته به دنبال عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد.

از زمان بستری شدن ایشان شماری از مسوولان از مسولان کشوری و لشکری روز گذشته و امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان بهمن تهران از آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان رهبری دیدار کرده اند.

حسن روحانی رییس جمهوری نیز روز گذشته به دنبال عیادت از رییس مجلس خبرگان رهبری دستور ویژه ای به سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بهره مندی از حداکثر امکانات پزشکی لازم برای مداوای آیت الله مهدوی کنی صادر کرد.

ولایتی: سلول های عصبی آیت الله مهدوی کنی آسیب دیده است

در همین حال، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و رییس مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از عیادت از آیت الله مهدوی کنی گفت: وضعیت تنفس، نبض و فشار خون آیت الله طبیعی است و امیدواری زیادی به ادامه حیات این عالم برجسته داریم.

به گزارش ایرنا، علی اکبر ولایتی پس از ملاقات آیت الله محمدرضا مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان افزود: عصر روز گذشته رییس مجلس خبرگان رهبری در محل اقامت خود در دانشگاه امام صادق (ع) دچار عارضه قلبی شدند و بلافاصله ایشان به بیمارستان بهمن که در مجاور محل اقامت شان بود انتقال یافتند.

وی ادامه داد: در همان لحظات اول با تلاش پزشکان به وسیله شوک های الکتریکی قلب ایشان احیا شد اما سلول های عصبی که بسیار حساس هستند بر اثر کمبود تنفس و اکسیژن دچار آسیب هایی شده اند.

وی اضافه کرد: مراکز عصبی سلول های عصبی نیز دچار آسیب جدی شده است و جهت ترمیم آن نیاز به تلاش پزشکان و دعای خیر مردم است.

ولایتی افزود: به دلیل فاصله زمانی انتقال آیت الله مهدوی کنی به بیمارستان و تاخیر در انتقال موجب اختلال در سلول های عصبی شده است.

وی بار دیگر تاکید کرد: در شرایط فعلی تنفس، نبض و فشار خون آیت الله مهدوی کنی طبیعی است اما ملت شریف ایران باید برای بهبود این عالم برجسته دعا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها