مرکز مدیریت راه‌های کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزادراه تهران- کرج طی 24 ساعت گذشته پرترددترین مسیر کشور بوده و سه محور شمشک - دیزین، شهداد- نهبندان و پونل- خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.
کد خبر: ۶۸۰۷۰۵
انسداد 3 محور مواصلاتی در استان های تهران، کرمان و گیلان

مرکز مدیریت راه های کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1013 ترددشمار فعال در محورهای برون شهر، نسبت به روز قبل از آن 4.2 درصد کاهش را نشان می دهد.

همچنین محورهای دارای بیشترین تردد در 24 ساعت گذشته به ترتیب، محور آزاداه تهران- کرج، کرج- قزوین، کرج - تهران، قزوین- کرج، قزوین- رشت، تهران- قم، تهران، پردیس، جاده مخصوص تهران- کرج، محور مشهد- چناران و محورایلخچی- تبریز بوده است.

در عین حال محور شمشک - دیزین به دلیل احتمال ریزش سنگ، محور شهداد- نهبندان در استانهای کرمان و خراسان جنوبی به دلیل وقوع سیلاب و محور پونل- خلخال فقط در مقطع واقع در استان گیلان به دلیل رانش زمین (جاده اسالم- خلخال به عنوان مسیر جایگزین معرفی می شود) تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام شد.

هموطنان می توانند برای دریافت پاسخ سوالات یا تماس با کارشناسان این مرکز با شماره 141 (استان تهران) و 02188925252 تماس برقرار کنند.

برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راه ها، عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کرده و برای دریافت تفصیل وضعیت ترافیکی محورهای هر استان عدد 141 را با فاصله خالی به همراه کد استان را به شماره 1000141 پیامک کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها