واکنش حسنی مبارک رئیس جمهوری اسبق مصر به انتخاب رئیس جمهوری منتخب مصرو تبریک تلفنی نامزد شکست خورده انتخابات به عبدالفتاح السیسی از مهمترین اخبار سرزمین فراعنه به شمار می رود.
کد خبر: ۶۸۰۶۱۹
واکنش مبارک به انتخاب السیسی

به گزارش پایگاه الیوم السابع، حمدین صباحی نامزد بازنده انتخابات ریاست جمهوری مصر به شکل تلفنی به عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور منتخب مصر تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

از سوی دیگر عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری منتخب مصر در اولین سخنان پس از اعلام رسمی پیروزی اش در انتخابات اعلام کرد: هم اکنون زمان عمل و سوق دادن مصر به سوی آینده ای درخشان فرا رسیده است. من به ملت برای تحقق ثبات و مقابله با چالشها اعتقاد و اطمینان کامل دارم.

شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس امارات با ارسال پیام تبریکی برای عبدالفتاح السیسی به مناسبت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری مصر از حمایت امارات از مصر خبر داد.

شیخ الازهر نیز با ارسال پیامی به السیسی تبریک گفت.

این در حالی است که حسنی مبارک که از طریق تلویزیون از داخل بیمارستان نیروهای مسلح در منطقه المعادی اعلام نتایج انتخابات را دنبال می کرد ضمن تبریک پیروزی عبدالفتاح السیسی از اینکه نتوانسته به سبب صدور حکم زندان سه سال برای وی در انتخابات مشارکت کند ابراز تاسف کرد.

این در حالی است که اسامه مرسی فرزند رئیس جمهوری معزول مصر از اقدامات غیر مترقبه ای که محمد مرسی رقم خواهد زد خبر داد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها