دزد حرفه‌ای که به یک مغازه دندانسازی در شهر اراک دستبرد زده و یکصد دست دندان مصنوعی را دزدیده و متواری شده بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان اراک در استان مرکزی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۰۰۴۴
پلیس در جستجوی سارق 100 دست دندان مصنوعی

فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش صاحب یک مغازه دندانسازی با حضور در کلانتری 11 با ارائه شکایتی عنوان کرد، روز حادثه وقتی به محل کارم رفتم، متوجه شدم قفل در مغازه تخریب شده و وسایل کارم به هم ریخته است. در جستجو از محل پی بردم یکصد دست دندان مصنوعی که برای مشتریانم تهیه کرده بودم، سرقت شده است.

سرهنگ مصطفی ویسمه‌ای افزود: با دستور قضایی تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد تا این که ماموران در مرحله بعدی تحقیقات سرنخ‌هایی به دست آوردند که نشان می‌داد، مردی با حضور در مطب پزشکان به دنبال مشتری برای فروش دندان‌های مصنوعی بوده است.

با اطلاعات به‌دست آمده از پزشکان، تصویر رایانه‌ای از این مرد به دست آمد و مشخص شد این تصویر به یک دزد سابقه‌دار منازل که مشخصات او در بانک مجرمان پلیس آگاهی ثبت شده، مطابقت دارد.

وی یادآور شد: با جمع بندی اطلاعات پاتوق‌های مرد سارق زیر نظر گرفته شد تا این که آخرین مخفیگاه وی از سوی پلیس شناسایی و متهم دستگیر شد.

سارق در بازجویی اعتراف کرد: از منازل سرقت می‌کنم و پیش از سرقت از دندانسازی نیز شبانه به خانه‌ای دستبرد زدم و اموال قیمتی آن را سرقت کردم و با فروش بخشی از وسایل، ماده مخدر شیشه خریده و آن را مصرف کردم، سپس از دندانسازی سرقت کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در مرحله بعدی تحقیقات از متهم مشخص شد، او دندان‌ های مصنوعی سرقتی را در نزدیکی کوره آجرپزی در خارج از شهر پنهان کرده و قرار بوده پس از یافتن مشتری آنها را بفروشد.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که ماموران انتظامی با کشف یکصد دست دندان مصنوعی سرقتی، آن را به مالباخته تحویل دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها