مدیر شبکه قرآن ومعارف سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد عالی هماهنگی مسابقات کشور در رابطه با سی و یکمین دوره مسابقه بین المللی قرآن کریم بیان داشت: بزرگترین رویداد فرهنگی جهان اسلام در حالی امروز در سالن اجلاس سران اسلامی کار خود را آغاز می‌کند که پوشش این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین رادیو قرآن بصورت زنده پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۶
پوشش گسترده رسانه‌ای مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش جام جم آنلاین وی با بیان این که این رویداد فرهنگی با پوشش کامل رسانه‌ای انجام خواهد شد تأکید کرد: علاوه بر تعدادی از شبکه های رسانه ملی که در طول برگزاری مسابقات، بخشی از برنامه ها را پوشش خواهند داد، بر اساس هماهنگی بعمل آمده با رادیو و تلویزیونهای کشورهای اسلامی، سیگنال ماهواره ای پخش این دوره از مسابقات در اختیار این شبکه ها قرار داده شده است و طبق این هماهنگی بیش از 40 شبکه رادیویی و تلویزیونی اتحادیه جهان اسلام پوشش این مسابقه را بر عهده خواهند داشت .

دبیر شورای معارف سیما تصریح کرد: شبکه های تلویزیونی اشراق، الانوار، بلادی، الغدیر، الفرات، المسار، المسار1، الفرقان، العهد، کربلا، المنار، الایمان و الصراط، فلسطین الیوم و رادیوهای الغدیر، الکوت، المعارف، القرآن کریم، صوت العراق، نور، الرساله، البصائر و نور جهت پخش افتتاحیه و اختتامیه آمادگی خود را اعلام نموده اند.

وی ادامه داد: شبکه های پیام، آفاق، آسیا، الاتجاه، القدس، الثبات، راه فردا، نور، الاقصی هلال قدس و شبکه 14 هادی و تلویزیون اینترنتی ثقلین نیز بخش هایی از مراسم افتتاحیه و اختتامیه را پخش خواهند کرد.

گروسی همچنین از حضور رسانه‌های دیگر در مسابقه بین المللی خبر داد و گفت: بر اساس اعلام اداره کل رسانه های خارجی وزارت ارشاد بیش از 80 خبرنگار و عوامل خبری مقیم رسانه های خارجی از 39 رسانه وابسته به 16 کشور در این مسابقه و رویداد مهم جهان اسلام حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شبکه هایی نظیر APTN آمریکا، خبرگزاری آسویشیدپرس AP آمریکا، روزنامه واشنگتن پست، خبرگزاری UPI آمریکا، موسسه عکس ایمپکت انگلستان، خبرگزاری AFP فرانسه، خبرگزاری ترکیه، روزنامه فولیا برزیل نیز پوشش این مسابقات را عهده‌ دار می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها