معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل270 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۶۰۵
تکمیل270 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم

غلامحسین حسینی نیا روز یکشنبه در دیدار با استاندار هرمزگان اظهار داشت: در مجموع از یک میلیون و 500 هزار واحد مسکن مهر که در کشور در قالب تعاونی قرار دارد، تاکنون 850 هزار واحد به بهره برداری رسیده که از این تعداد 270 هزار واحد در دولت یازدهم تکمیل شده است.

وی با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در رشد و توسعه اقتصادی کشور در بخشهای مختلف، خاطرنشان شد: تمامی مشکلات تعاونی های مسکن مهر کشور با تشکیل کارگروهی مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم انجام شده است.

حسینی نیا با اشاره به جایگاه مهم مرزنشینان در کشور، بیان داشت: یکی از مهمترین دغدغه های ما فعال سازی هرچه بیشتر تعاونی های مرزنشینان و رفع مشکلات آنان می باشد که با رویکرد جدید دولت، کارگروه ویژه ای مخصوص این تعاونی ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تعاونی ها در توسعه درون زا نقش اصلی را ایفا می کنند و نگاه ما در مناطق مرزی ایجاد درآمدهای پایدار با فعال تر شدن تعاونی ها است، گفت: در حال حاضر 460 تعاونی مرزنشینان در 17استان مرزی کشور فعال است که حدود سه میلیون و 600 هزار نفر در قالب خانوار عضو این تعاونی ها هستند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: قانونمند کردن تعاملات و مبادلات مرزی در قالب تعاونی های مرزنشینان سود و مزایای فراوانی برای مردم به همراه دارد.

این مقام مسوول بیان داشت: با توجه به هدف گذاری هایی که در بخش تعاون صورت گرفته باید سهم تعاون در اقتصاد ملی به 25 درصد برسد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها