شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری عکس ـ اینستاگرام ـ با حکم قضایی فیلتر می‌شود و دستور فیلتر شدن آن به وزارت ارتباطات ابلاغ شده است.
کد خبر: ۶۷۶۷۹۵
دستور قضایی برای فیلتر اینستاگرام

یک مقام آگاه به مهر گفته است: این شبکه اجتماعی موبایلی، به دلیل دارا بودن شاکی خصوصی در فهرست مسدود شدن دسترسی قرار گرفته است. وی با بیان این‌که دستور قضایی برای فیلتر شدن شبکه اجتماعی اینستاگرام صادر شده است، اضافه کرد: این حکم قضایی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای اجرا ابلاغ شده است.

واشنگتن «تیم سرّی» تشکیل می‌دهد

روزنامه وال‌استریت ژورنال ادعا کرده است که دولت آمریکا احتمالا برای دستیابی به توافقی نهایی در موضوع هسته‌ای وارد مذاکرات محرمانه با ایران شود.

به گزارش تسنیم، این روزنامه نوشته که تیم مخفیانه آمریکا از سوی ویلیام برنز، معاون وزیر خارجه، جک سالیوان مشاور امنیت ملی و جو بایدن معاون رییس‌جمهور آمریکا هدایت می‌شود.

این افراد قبلا در مسقط، نیویورک و ژنو و بدون اطلاع نزدیک‌ترین هم‌پیمانان خاورمیانه‌ای آمریکا یعنی اسرائیل و عربستان، در نشست‌های مخفیانه با طرف‌های ایرانی شرکت کرده‌اند.

تذکرهای جبهه پایداری به مشایی

کوثری، نماینده تهران در برنامه شناسنامه از نوع رابطه جبهه پایداری با رییس‌جمهور پیشین کشورمان گفت.

به گزارش فارس، او در این برنامه درباره موضع جبهه پایداری در ارتباط با مشایی، بیان کرد: اردیبهشت 89 در جلسه‌ای که با آقای مشایی برگزار شد خیلی محکم گفته شد که این‌قدر اظهارنظر نکن، تو داری بچه‌های حزب‌اللهی را از دور احمدی‌نژاد فراری می‌دهی، اما مشایی گفت من اظهارنظرهای خودم را انجام می‌دهم، مگر این‌که احمدی‌نژاد بگوید این کار را نکن.

باهنر: شکست مذاکرات، نظر نظام نیست

محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس در جلسه تبیین نسبت اعتدال و اصولگرایی در اصفهان، بر ضرورت مدیریت «رادیکالیسم اصلاحات» و «افراطی‌گری اصولگرایی» تاکید کرد. ایرنا خبر داده که او در این جلسه از این‌که برخی از شکست مذاکرات هسته‌ای خوشحال می‌شوند، ابراز ناراحتی کرده و افزوده است: این نظر نظام نیست. نظام ما به دنبال بازی برد ـ برد در قالب نرمش قهرمانانه است.

مرتضی تمدن در فهرست تحریم‌ها

وزارت خزانه‌داری آمریکا، مرتضی تمدن، استاندار پیشین تهران را به ادعای دست داشتن در سانسور و محدودسازی آزادی بیان ایرانیان تحریم کرد و فهرست قبلی خود را نیز به‌روز کرد.

به گزارش فارس، این وزارتخانه طی بیانیه‌ای در وب‌سایت خود، فهرست تحریم‌های اعمال شده را براساس آنچه «کاهش تهدید ایران» هدف‌گذاری کرده، تمدید و گسترده‌تر کرده است.

دستاوردهای سیکا به روایت ابوطالبی

معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهوری پس از بازگشت از سفر چین در توئیتر نوشت: ایران بعد از اجلاس سیکا رهبری مبارزه با تروریسم را به‌عهده خواهد گرفت.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حمید ابوطالبی، سفیر جدید ایران در سازمان ملل که تاکنون ویزای او از سوی آمریکایی‌ها صادر نشده، این مبارزه را تئوریک، دیپلماتیک، هدایتگر و الهام‌بخش خوانده است.

همراهی اصولگرایان مجلس با دولت

غلامعلی حدادعادل،رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در اصفهان گفت: فراکسیون اصولگرایان و نمایندگان اصولگرای مجلس در تلاش هستند در اداره امور کشور دولت یازدهم را مانند دولت‌های قبل یاری دهند و البته ذره‌ای از اصول خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

به گزارش مهر، او با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و انتقاد از برخی دلواپسی‌ها گفت: خانواده‌ای که فرزند خود را به جبهه می‌فرستد، طبیعی است که دلواپس فرزندش باشد.

بهزاد نبوی آزاد شد

بهزاد نبوی، یکی از زندانیان وقایع پس از فتنه سال 88 و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، پس از پایان دوران محکومیت خود آزاد شد.

برداشت نادرست از کار اطلاعاتی

محمد علوی،‌ وزیر اطلاعات در همایش فضلا، استادان و روحانیون خراسان رضوی تاکید کرد: آنچه در ذهن مردم از کار اطلاعاتی متصور است، امری خشن و عملیاتی است که غلط است.

به گزارش انتخاب، او گفت که اسلام امنیت را همراه با شادکامی می‌خواهد.

علوی با بیان این‌که هرگونه توهین و ضرب و شتم در وزارت نهی شده، ادامه داد: در وزارت اطلاعات سفارش موکد شده که در زندگی شخصی افراد تجسس صورت نگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها