باز کردن مغازه با اموال سرقتی

پیر دزدان شرق تهران دستگیر شد

در پی کسب اخبار واصله از منابع اطلاعاتی و همچنین ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه توسط فرد یا افرادی به منازلشان دستبرد زده شده است، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری 156 افسریه قرار گرفت.
کد خبر: ۶۷۶۴۵۳
پیر دزدان شرق تهران دستگیر شد

با تشکیل پرونده تحقیقات ماموران آغاز و عملیات پلیسی جهت شناسایی عاملان سرقت​های اخیر آغاز شد.

در خلال تحقیقات پلیسی ردپای یکی از مالخران اموال مسروقه در آدرس افسریه بین 15 متری شناسایی شد و عوامل تخصصی کلانتری 156 افسریه در حوالی ‏آدرس مذکور به تعقیب و مراقبت سوژه اقدام کردند که در همین حین جوانی حدودا 25 ساله از داخل پارک با یکدستگاه رادیاتور خودرو بر دوش خارج شد و به مغازه‌ای مراجعه کرد.

جوان سارق در ‏حال قیمت گذاری رادیاتور با صاحب مغازه بود که به محض مشاهده ماموران متواری و از اتوبان افسریه به ‏طرف دیگر اتوبان متواری شد لذا فرد صاحب مغازه دستگیر و خود را «قدرت» 53 ساله ‏ معرفی کرد که طی بازدید از داخل مغازه مقادیر قابل توجه ای اموال منزل و لوازم خودرو، موتورسیکلت که اغلب اموال نو و فابریک بودند، کشف شد.

متهم به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار گرفت که مشخص شد وی سرکرده باند سارقان منزل در شرق تهران است و فرد متواری یکی از نوچه‌هایش بوده است.

متهم هم اکنون جهت تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر همدستانش و همچنین کشف میزان و دامنه فعالیت مجرمانه اش در اختیار کارآگاهان قرار دارد.

سرگرد یوسفوند رییس کلانتری 156 افسریه از شهروندان ساکن در محدوده شرق پایتخت خواست چنانچه از منازل و خودروی آنان از ابتدای امسال سرقت شده است جهت شناسایی اموال و پیگری موضوع شکایت خود به کلانتری 156افسریه مراجعه کنند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها