مردی که همراه دو مرد نقابدار به خانه یکی از دوستانش حمله کرده و با محبوس کردن زن خانواده، به منظور اخاذی، شوهرش را تا حد مرگ کتک زده بودند، تحت تعقیب پلیس پایگاه دوم اطلاعات و امنیت تهران قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۵
حمله 3 دزد نقابدار به زوج تهرانی

به گزارش جام‌جم، چندی پیش اهالی یکی از محله‌های شمال غرب تهران با شنیدن صدای کمک‌خواهی زنی از خانه‌هایشان خارج شدند و مشاهده کردند سه مرد نقابدار با قمه و شمشیر، سراسیمه از خانه یکی از همسایه‌ها بیرون آمده و در حال فرار هستند.

در پی این ماجرا، همسایه‌ها قصد متوقف کردن مردان نقابدار را داشتندکه آنها با تهدید همسایه‌ها از محل فرار‌کردند.

با فرار مهاجمان نقابدار، ساکنان محل با ورود به خانه زن‌همسایه مشاهده کردند، دست‌های زن جوان با طناب بسته شده و او در یکی از اتاق‌ها محبوس است و شوهرش نیز بشدت زخمی شده و بی‌هوش در آشپزخانه افتاده است.

با نجات زن جوان، همسایه‌ها شوهر زخمی او را به مرکز درمانی منتقل و موضوع را به مرکز فوریت‌ های پلیسی 110 تهران گزارش کردند.

ماموران انتظامی با حضور در محل به تحقیق از همسر مرد زخمی پرداختند که وی گفت: دقایقی پس از بازگشت همسرم به خانه، زنگ در به صدا درآمد. وقتی شوهرم در را باز کرد، سه مرد نقابدار با قمه و شمشیر به زور وارد خانه شدند. شوهرم به مقابله با آنها پرداخت، اما بی‌فایده بود. مردان مهاجم همسرم را بشدت کتک زدند و زخمی کردند.

زن شاکی اضافه کرد: با فریاد از همسایه‌ها کمک می‌خواستم. در این هنگام یکی از مردان نقابدار به سمتم آمد و مرا به زور به یکی از اتاق‌ها برد و دست و پایم را بست و مرا زندانی کرد.

زن ادامه داد: در جدال با مرد نقابدار بودم که ناگهان نقاب از چهره‌اش کنار رفت و او را که از دوستان شوهرم بود، شناختم. وقتی به وی اعتراض کردم که این چه رفتاری است، مرا کتک زد. در آن هنگام فقط صدای ناله‌ها و کمک‌خواهی شوهرم را می‌شنیدم که دقایقی بعد همسایه‌ها به کمک آمده و با نجات من، شوهرم را به بیمارستان منتقل کردند.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی بازپرس شاهنگیان در شعبه 14 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری سه نقابدار فراری آغاز شد.

جستجو‌ها ادامه داشت تا این‌که چند روز بعد گزارشی از مسئولان بیمارستان در اختیار پلیس پایگاه دوم اطلاعات و امنیت تهران قرار گرفت مبنی بر این‌که مرد زخمی با تلاش پزشکان از مرگ نجات پیدا کرده است.

در ادامه تحقیقات ماموران ابتدا با شناسایی هویت یکی از مهاجمان فراری که زن شاکی او را شناخته بود، به مخفیگاه وی اعزام شدند، اما او به مکان نامعلومی فرار کرده بود.

در حالی که تحقیقات پلیس برای دستگیری مهاجمان فراری ادامه داشت، زن شاکی با حضور دوباره در مرکز پلیس عنوان کرد، فرد مجرم با من تماس گرفت و تهدید کرد باید به او پول پرداخت کنم، در غیر این صورت آسایش را از من و خانواده‌ام سلب می‌کند و در تماس بعدی، مبلغ درخواستی را اطلاع می‌دهد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیس برای دستگیری مرد اخاذ و دو همدست وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
س
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
دیگه این زورگیرا اسایش از مردم گرفتن باید اینها را در ملاعام اعدام كرد تا درس عبرت بشه برای دیگران
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
۰
۰
به نظرمن حكمشان اعدام تا درس عبرت بشه برای دیگران
محمدرضا((ن.ن))
Germany
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
خداوكیلی اكثر ماها فقط ادعای مسلمون بودن رو میكنیم و اداشو در میاریم.
میگیم عربستانیا وهابین و كلی حرف و حدیث دیگه.اگه ماهم كسی كه مجرم قانون رو اجرا كنیم اونوقت كه ما هم میتونیم بجای اینكه مغازه دارامون 60 تا قفل به در بزنن و برن برای مثلا نماز خوندن اونوقت می تونیم مثل اونا كه در مغاز رو باز بذاریم
((مورد مغازه محض مثال بود)).
یا مثلا كشوری مثل چین كه اطمینان داشته باشید حداكثر تا 10 سال دیگه قدرت اول اقتصادی تو كل دنیا میشن ((مطمئن باشید زیر 10 سال این اتفاق میفته))
اونارو كه میگیم ازدم خدارو قبول ندارن با نزدیك به 2میلیارد جمعیت كسی جرات خلاف كردن رو نداره كه كمترین حكمش اعدامه
ما زیر 100میلیون نفریم اما تو حفظ امنیت مردممون كه بی بروبرگرد بهترین مردم كل دنیان، هنوز نتونستیم مثل اونا بشیم ...........
معدوم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
۰
۰
اعدام ... اعدام ... اعدام !!

نیازمندی ها