رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم و همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.
کد خبر: ۶۷۵۸۳۳
صالحی: هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر صالحی عصر امروز درجریان سفر به شهرستان بناب در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان، با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در ارتباط با مسائل هسته‌ای کشور اظهار کرد: کشور ما، کشور آزادی و تضارب آراست، فضای نقد و انتقاد به صورت گسترده رایج بوده اما موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت رهبر معظم انقلاب است و ما امین شما مردم در انرژی اتمی هستیم؛ ما براساس حفظ منافع ملی کشور عمل می‌کنیم و جای هیچگونه نگرانی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم، تصریح کرد: مطمئن باشید همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با تأکید بر اینکه کشورهای غربی جز تعامل با ایران راه دیگری ندارند، گفت: ما همواره از خطرناک‌ترین گردنه‌ها با درایت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور کرده ایم.

صالحی پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: امام راحل ما حیات طیبه ما بودند و ملت ایران با ارشادات امام بزرگوار به دنبال استقلال خود رفتند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون‌هایی هستند که توانسته‌اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
بنده خدا راست میگه خب .
ما كه تعطیل نكردیم , غرب همه چیمونو تعطیل كرد ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها