عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با ۱+۵ از برگزاری عمده مذاکرات بین اشتون و ظریف در دور جدید مذاکرات ایران و ۱+۵ خبر داد. وی گفت: تلاش می‌کنیم در مذاکراتی که از فردا آغاز می‌شود، دیدگاه‌هایمان را به یکدیگر نزدیک کنیم.
کد خبر: ۶۷۳۰۵۳
بیشتر مذاکرات بین ظریف و اشتون برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس عراقچی، با بیان اینکه همه موضوعات مربوط به مذاکرات گام نهایی، قبلا مورد بحث قرار گرفته است، گفت: تلاش می‌ کنیم در مذاکراتی که از فردا آغاز می‌شود، دیدگاه‌هایمان را به یکدیگر نزدیک کنیم و در مذاکرات دوجانبه‌ای که بین آقای ظریف و خانم اشتون برگزار می‌شود، این دیدگاه‌ها به هم نزدیک‌ تر و در نهایت روی کاغذ بیاید و مکتوب شود.

عراقچی گفت: در این دور، مذاکرات عمده بین خانم اشتون و آقای ظریف برگزار می‌شود و جلسات عمومی و دوجانبه‌ای که در حاشیه این مذاکرات صورت می‌گیرد، برای کمک به این گفتگوهاست.

این عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با 1+5 همچنین گفت، نگارش متن توافق جامع در این دور از مذاکرات آغاز می‌ شود و گفتگو و بحث درباره مقدمات و کلیات و چارچوب آن به دلیل تنوع و کثرت موضوعات و پیچیدگی آنها به جلسات بیشتری نیاز دارد.

وی گفت: نگارش کامل این متن طی چند جلسه صورت خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها