علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتشار مستند جنجالی «من روحانی هستم» گفت: این فیلم یک توهین آشکار به شخص رییس‌جمهور است و دستگاه قضایی باید با عوامل آن برخورد کند.
کد خبر: ۶۶۹۱۴۶
وزیر ارشاد: با عوامل سی دی جنجالی برخورد شود

او به ایسنا گفت که انتشار این فیلم بدون مجوز و طی مراحل قانونی صورت گرفته و نباید به سمتی پیش برویم که انتشار بسته‌های فرهنگی غیرقانونی رواج پیدا کند.

هشدار پکن به بهانه‌جویی‌های واشنگتن

به دنبال تحریم یک تاجر چینی به بهانه دور زدن تحریم ایران و به اتهام تامین قطعات موشکی مورد نیاز کشورمان، سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: پکن بشدت با اقدام آمریکا در تحریم شرکت‌ها و اشخاص چینی مخالف است.

به گزارش رویترز، کین گانگ با بیان این‌که واشنگتن این‌گونه اقدامات اشتباه را متوقف کند، افزود: این اقدام به همکاری‌های دوجانبه آمریکا و چین در زمینه مبارزه با گسترش تسلیحات کشتار جمعی آسیب می‌زند.

اسماعیلی و جعفری عضو جلسه مسئولان عالی قضایی شدند

با دستور رییس قوه قضاییه، از این پس غلامحسین اسماعیلی، رییس کل دادگستری استان تهران و عباس جعفری‌دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در جلسه مسئولان عالی قضایی شرکت خواهند کرد و عضو رسمی جلسه مسئولان عالی قضایی شدند.

غلامحسین اسماعیلی، رییس پیشین سازمان زندان‌هاست که چند روز قبل با حکمی از سوی رییس قوه قضاییه به عنوان رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب شد.

نظر نهاوندیان درباره روابط ایران و آمریکا

محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهور در مصاحبه با روزنامه اتریشی وینر سایتونگ با بیان این‌که ممکن است عده‌ای با گرایشات خاص سیاسی در دوطرف بخواهند در مسیر مذاکرات خللی به‌وجود بیاورند و اجازه ندهند این روند به موفقیت برسد، بر ضرورت کنترل شرایط از سوی طرفین مذاکره تاکید کرد و گفت: اگر در جریان مذاکرات به حق هسته‌ای ملت ایران احترام گذاشته شود و این حق محفوظ بماند، آنگاه همه جریانات سیاسی از آن به‌طور کامل حمایت خواهند کرد و مطمئنا بحث‌های داخلی در این موضوع مشکلی در روند جریان مذاکرات به‌وجود نخواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی درباره چشم‌انداز روابط تهران و واشنگتن هم گفت: رفتارها واضح‌تر از کلمات سخن می‌گویند؛ در این خصوص نگاه به گذشته به درک حل مسائل کمک می‌کند، اما کافی نیست. جدیت در یک موضوع فقط با رفتارهای مناسب می‌تواند نشان داده شود.

فیسبوک رفع فیلتر می‌شود

محمدعلی اسفنانی، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: با طراحی نرم‌افزار فیلتر صفحات با محتوای مجرمانه، به طور طبیعی از فیسبوک هم رفع فیلتر شده وفقط صفحات مجرمانه در این شبکه مسدود خواهد شد.

به گزارش جهان، این نماینده مجلس درباره تصمیم اخیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مبنی بر فیلترینگ نرم‌افزار واتس‌آپ یادآور شد: کارگروه به‌هیچ‌وجه بر این عقیده نیست که تمام نرم‌افزارها باید فیلتر شود، در این زمینه‌ فقط در مواردی تصمیم به فیلتر نرم‌افزاری گرفته می‌شود که راهی جز این نباشد.

دفاع احمدی‌مقدم از دولت

فرمانده نیروی انتظامی با دفاع از دولت روحانی گفت که برخی انتقادات به دولت منصفانه نیست. او افزود: «در کشور دشمنانی هستند که منتظر ایجاد شکافند.»

به گزارش فرارو، احمدی‌مقدم در همایش معاونان اجتماعی نیروی انتظامی گفت: «من در جریان اجرای مرحله دوم هدفمندی بودم و به نظر من دولت عاقلانه عمل کرد. نباید این میزان هجمه به دولت وارد کرد. ادبیات هجمه پسندیده نیست.»

آخرین خبرها از پرواز ایران ـ آمریکا

علیرضا جهانگیریان، رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برخی مباحث درباره ایجاد خط پروازی ایران و آمریکا گفت: آنچه که برعهده ما قرار دارد پیش‌بینی مقدمات کار از جمله موافقت‌نامه‌هایی است که باید بین دوطرف وجود داشته باشد؛ بنابراین تاکنون شرکت‌هایی از جمله بوئینگ اعلام آمادگی کردند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به برخی تقاضاهای مردمی درباره راه‌اندازی این پرواز، این را هم اضافه کرده که این شرکت‌ها موافقت وزارت خزانه‌داری آمریکا را دریافت کردند و با برخی از شرکت‌های ایرانی هم تماس‌هایی داشتند که به آنها پاسخ داده شد و اکنون هم مراحل نهایی قراردادها در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها