برنامه‌های دولت برای انصراف از دریافت یارانه

شما بگویید یارانه‌تان را کجا واریز کنیم

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور از برنامه جدید دولت برای افزایش انصرافی‌های یارانه‌ای خبر داد و گفت: براساس طرح جدید، مردم می توانند مدت زمان انصراف خود از دریافت یارانه نقدی را تعیین کنند و البته دولت نیز بر طبق همان انتخاب، در واریز یارانه عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۲۸
شما بگویید یارانه‌تان را کجا واریز کنیم

محسن بهرامی ارض اقدس گفت: دولت بنا دارد تا به صورت مجدد با تشکیل نوعی دیگر از کمپین و ایجاد تشکل‌هایی مثل میهن یاران محیط زیست، میهن یاران آموزش و یا میهن یاران سلامت، بار دیگر از مردم برای انصراف از دریافت یارانه نقدی دعوت کند.

وی افزود: برخی مردم مایل هستند که به نفع اهداف خاصی از دریافت یارانه نقدی کنار روند و بنابراین، دولت این تدبیر را اندیشیده است که مردم برای هر موردی که دلخواه‌شان است، یارانه شان را تخصیص دهند.

مشاور معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در عین حال، مردم می توانند یارانه خود را برای مدتی کوتاه و مشخص یا همیشه، به این امور اختصاص دهند و برای مدتی کوتاه از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، فکر می کنم که اگر این طرح پخته و آماده شود، شاهد خیل عظیمی از افرادی باشیم که به نفع این امور کنار می روند و دولت را کمک می کنند که در انجام برنامه های خود موفق باشد.

وی افزود: البته بخشی از جامعه نیز قبل از اعلام نرخ حامل‌های سوخت ثبت نام کردند چراکه افزایش باعث شده بود که این فضای نگرانی از قیمت حامل‌ها و شیب افزایش آن بوجود آید و بنابراین، عده ای به طور احتیاطی برای دریافت یارانه ثبت نام کردند و منتظر شدند که اگر قیمت سوخت افزایش چشمگیری همانند دور اول هدفمندی که قیمت چهار برابر شد، داشت، یارانه را برای جبران هزینه خود دریافت کنند.

به گفته بهرامی ارض اقدس، هم اکنون که مشخص شده افزایش نرخ حامل های سوخت چشمگیر نبوده و شیب آن ملایم است، ممکن است مردم انصراف دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
بجای تحت فشار گذاشتن مردم جهت انصراف از گرفتن یارانه ، جلوی ولخرجی های دولت رادر جاهای دیگر بگیریید.(نمونه باشگاههای پرسپولیس واستقلال)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۹
۰
۰
اگر دولت بتواند اطلاعات‌ املاكی ثبت نام كنند گان را پالایش كند مطمئنم میتواند 30درصد از انها ریزش خواهد كرد من كسی را میشناسم كه سه خانه دارد و ثبت نام كرده
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
۰
۰
به حساب خودم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها