متهم با سپرده​های مشتریان در موسسه مالی سرمایه گذاری می‌کرد

افشای اختلاس میلیاردی کارمند بانک

فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به وصول چک های مشتریان و تاخیر در پرداخت به آنان با مدت زمانی طولانی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۹
پیک موتوری عامل اختلاس یک میلیاردی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به یکی از ادارات دولتی-خدماتی مشهد مبنی بر اینکه تاکنون طلبشان را از آن اداره دریافت نکرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بدو ورود به پرونده، کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با دعوت از نماینده حقوقی اداره مربوطه، تحقیقات جامعی را به منظور شناسایی عامل اختلاس از آن اداره آغاز کردند.

سرهنگ بیدمشکی گفت: پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی، نهایتا کاراگاهان به سرنخی دست یافتند که فردی به نام «صابر» که پیک موتوری شرکت مربوطه می باشد شناسایی شد.این فرد با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود از چک هایی که از سوی آن شرکت در وجه افراد حقیقی و حقوقی صادر می شده، سوء استفاده می کرده است و وجه حاصل به ذینفعان را با تاخیر چند ماهه و حتی یک ساله پرداخت می کرده است.پس از هماهنگی قضایی بعمل آمده متهم دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.نامبرده بصورت فنی و پلیسی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفت که در نهایت با مشاهده ادله و مستندات بانکی و سرنخ های پلیسی نهایتا به جرم خود اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم در مدت تصدی خود بیش از یک میلیارد ریال را با شیوه یاد شده مورد اختلاس قرار داده است، افزود: ‌متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار لازم روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها