افشای راز پیامک دروغین پیدا شدن گنج

چاه‌کن و چوپان دروغگو دستگیر شدند + عکس

رئیس پلیس آگاهی تهران خبر داد

انهدام باند فروش اشیای عتیقه در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچیان عتیقه‌ در تهران خبر داد و گفت: چندی پیش ماموران پلیس با دریافت خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی در منطقه جنوب غرب تهران رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
کد خبر: ۶۶۷۵۹۴
انهدام باند فروش اشیای عتیقه در تهران

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان صبح امروز در تشریح خبر انهدام باند فروش اشیای عتیقه در تهران گفت:ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که این افراد مشکوک به سرکردگی یک نفر در زمینه قاچاق اشیای عتیقه و زیرخاکی فعالیت می‌کنند. با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی،‌ حکم جلب و بازرسی از مخفیگاه این افراد کسب و ماموران توانستند 30 قلم از اشیای عتیقه و زیرخاکی که با کاوش‌های غیرمجاز به دست آمده بود را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری چهار نفر در این رابطه گفت: کارشناسان سازمان میراث فرهنگی ارزش ریالی اشیای عتیقه را 550 میلیون تومان ارزیابی کرده‌اند اما ارزشی برای اشیای زیرخاکی قائل نشده و تنها عنوان کردند که اشیای مکشوفه متعلق به قبل از میلاد و تعدادی از سکه‌ها نیز مربوط به زمان ولایتعهدی حضرت مهدی(عج) است.

وی همچنین با بیان اینکه این سارقان قصد خروج اشیای عتیقه به خارج از کشور را داشته‌اند، در مورد عملیات گسترده پلیس در اطراف پاساژ علاءالدین نیز گفت: پلیس آگاهی در راستای کنترل اصناف چند روز قبل طرح گسترده‌ای را در اطراف این پاساژ خرید و فروش تلفن همراه و لوازم جانبی آن اجرا کرد که در این راستا 90 نفر دستگیر و 300 دستگاه گوشی تلفن همراه بدل و خراب که به شیوه بدل‌اندازی به مردم فروخته می‌شد نیز کشف و ضبط شد.

به گفته محمدیان، کنترل واحدهای صنفی به عنوان یکی از اهداف پلیس آگاهی در سال 93 دنبال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها