مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران گفت: حدود 5000 تا 6000 انشعاب غیر مجاز در شهرها و شهرک‌های غرب پایتخت وجود دارد و نمی‌توان با کسانی که این انشعاب‌ها را ایجاد کرده‌اند، برخورد کرد.
کد خبر: ۶۶۶۸۲۰
6000 انشعاب غیر مجاز آب در غرب استان تهران

حبیب‌الله براتی با اشاره به این که نمی‌توانیم در هر کوچه پلیس بگذاریم تا از وصل کردن انشعاب غیر مجاز جلوگیری کنیم، گفت: گاهی در یک منطقه انشعاب‌های غیر مجاز را جمع می‌کنیم و در منطقه‌ای دیگر این نوع انشعاب‌ها گسترش پیدا می‌کند.

وی افزود: در برخی موارد نیز به دلیل این که دادگاه حکم جدی در برخورد با این مساله نمی‌دهد وقتی انشعاب آبی که به صورت غیر مجاز وصل شده را قطع می‌کنیم، فرد دوباره اقدام به استفاده از انشعاب غیر مجاز می‌کند.

مدیرعامل آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان در مورد چگونگی برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز گفت: برخورد با مردم عوارض اجتماعی خاصی دارد البته با بسیاری از انعشاب‌های غیر مجاز و افراد بانی این کار برخورد می‌کنیم اما باید در زمینه فرهنگی در مورد استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز بیشتر کار شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
اكثر خانه های شهرك طلاییه شهرستان قرچك دوتا انشعاب اب وبرق رادارند یكی دارای كنتور ودیگری بدون كنتور می باشند كه هیچوقت كنترل نمی شودتا جلوی این دزدی ها گرفته شود.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها