رییس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد :

100 هزار میلیارد تومان معوقه بانکی بدون ضمانت در کشور

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی نظام بانکی و سیستم اقتصادی را نامطلوب دانست و گفت: این سیستم به گونه‌ای است که ۲۳ نفر مبلغی بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان معوقه بانکی دارند، این مبلغ حدود ۳ برابر یارانه مردم در یک ‌ماه است. جالب‌تر آنکه این افراد به هیچ نحوی در کارهای تولیدی فعالیت ندارند و این مسئله از جمله مواردی است که باید در اولویت دولت اقتصادی قرار بگیرد.
کد خبر: ۶۶۶۷۳۱
معوقات بانکی ۲۳ نفر برابر 3 ماه یارانه

سعید جلیلی در یادواره سردار شهید محمد منتظر قائم فرمانده وقت سپاه یزد، اظهار کرد: معاون اول و نیز رئیس جمهور آمریکا به صراحت بر ناکارآمدی تحریم ها علیه ایران اعتراف کرده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به سال 59 از نخستین تحریم ها علیه ایران سخن گفت و تصریح کرد: در نخستین گام‌های تحریم، انرژی هسته‌ای ایران و تحریم سوخت 20 درصدی بود که لازمه استفاده برای داروهایی است که توسط رأکتور تحقیقاتی 10 مگاواتی تهران به‌دست می آید.

وی با اشاره به یک میلیون بیمار استفاده کننده از این داروها, افزود: کشورهایی که مدعی حافظ منافع حقوق بشر هستند این سوخت را برای ایرانی که عضو آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای بود، تحریم کردند، ولی با توکل به خداوند متعال و تلاش جهادگرانی همچون شهید شهریاری که پس از تولید این سوخت، ترور شد، توانستیم تولید این محصول را بومی‌سازی کنیم.

جلیلی به بیانات مقام معظم رهبری در ادامه سخنانش به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد پیشرفت نه اقتصاد ریاضتی و یعنی اینکه اجازه ندهیم چیزی در مسیر حرکت پیشرفت ملت ایران مانع شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فضایل شهید "محمد رضایی زال" گفت: هرگاه او را می‌دیدم فردی با اراده جدی در مقبل خود می‌یافتم که سعی داشت تمام آنچه را که خدای بزرگ از او می خواهد را انجام دهد،‌ شهید محمد رضایی زال, شهید محمد منتظر قائم و دیگر شهدای این سرزمین مایه افتخار و سربلندی ملت ما هستند.


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اینکه آمریکا می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز بوده یک بلوف "تمسخر آمیز" است، گفت: در دوران دفاع مقدس، در جریان انقلاب اسلامی، تحریم ها و سایر عرصه‌ها همه قدرت ها با توجه به اینکه با یکدیگر مخالف بودند اما در مقابله با جمهوری اسلامی ایران اتفاق نظر داشتند، اما ایران به دلیل مقاومت همراه با پیشرفت توانست در مقابل ابرقدرت‌ها و حیله‌های آنها پیروز و سربلند شود.

وی دلیل پیروزی‌های جنگ های 33، 22 و 8 روزه جنوب لبنان و سیر نزولی دوام این جنگ‌ها و شکست رژیم صهیونیستی در هرکدام را الگو پذیری لبنان از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه سبب برافراشتن پرچم نظام جمهوری اسلامی در ایران شد، همچنین به یک مدل و الگو بدل گشت که نگرانی امروز کشورهای غربی و اروپایی تکثیر این مدل در کشورهای دیگر است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
۰
۰
آقای جلیلی شما دبیر امنیت ملی بودید و پور محمدی رییس بازرسی كل كشور ، چطور انموقع به وظیفه خودتان عمل نكردید و جلوی این دزدی ها را نگرفتید ؟ حال بزبان میاوری كه چی ؟
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
۰
۰
دستگاههای نظارتی و قوه قضاییه و دولت كجان؟ چه كار میكنند؟ یه بدبخت یه وام 5 میلیونی میخواد سفته و ضامن و چك و... میخوان اما این آقایون از راههای مختلف دور میزنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها