مردی که نقشه سرقت از خانه دخترخاله همسرش را طراحی کرده و سه همدستش پس از محبوس کردن زن صاحبخانه گاوصندوق او را دزدیده بودند، از سوی پلیس آگاهی شهرستان قرچک در شرق استان تهران دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۴۸۲۷
سرقت از گاوصندوق توسط دزد آشنا

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از حمله سه مرد و سرقت گاوصندوق خانه‌اش خبر داد.

با اعزام ماموران انتظامی به محل معلوم شد ساعاتی پس از خارج شدن شوهر زن جوان از خانه، وی متوجه سروصدا شده و مشاهده کرده سه مرد غریبه قصد بالا آمدن از پله‌های حیاط را دارند که با دیدن آنها تصمیم به بازگشت به درون خانه را می‌گیرد و مردان چاقو به دست به او حمله می‌کنند.

سرهنگ احمدی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد متهمان زن جوان را کتک زده و پس از بستن دست و پا او را در یکی از اتاق‌ها محبوس کرده و با سرقت گاوصندوق متواری می‌شوند. با فرار سارقان زن جوان بسختی دست و پای طناب‌پیچ شده‌اش را باز کرده و از پلیس کمک می‌خواهد.

وی یادآور شد: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این‌که ماموران پلیس آگاهی اطلاع یافتند دخترخاله شاکی آخرین فردی بوده که پیش از وقوع حادثه به خانه او آمده و از وضع مالی این خانواده خبر داشته است. با به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان احتمال دادند این زن در سرقت نقش دارد، بنابراین او را به پلیس آگاهی احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با احضار این زن و تحقیق او مدعی شد از ماجرای سرقت خانه دخترخاله‌اش خبر نداشته، اما چند مرتبه شوهرش درباره وضع خانوادگی آنها از او پرس و جو کرده و او نیز گفته گاوصندوقی در خانه دارند که اموال قیمتی‌ای در آن نگهداری می‌کنند و پس از سرقت خانه شاکی، شوهرش به دلایلی نامعلوم خانه را ترک کرده و از او خبر ندارد.

احمدی خاطرنشان کرد: با اظهارات زن جوان، شوهر وی به عنوان مظنون پرونده تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت و روز بعد دستگیر شد و در بازجویی اعتراف کرد، وقتی از همسرم شنیدم دخترخاله‌اش وضع مالی خوبی دارد، نقشه این دزدی را طراحی کردم و اطلاعات او را در اختیار سه نفر از دوستانم که دزد‌های سابقه‌دار بودند، قرار دادم و آنها نیز گاوصندوق خانه‌اش را سرقت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک تصریح کرد: با اطلاعات ارائه شده از سوی متهم، کارآگاهان پلیس خانه متهمان را در یکی از محله‌های قرچک شناسایی کردند و با حضور در آنجا متوجه شدند سارقان گاوصندوق را تخریب کرده و اموال درون آن به ارزش 30 میلیون تومان را سرقت و محل را ترک کرده‌اند.

با جستجوی اطراف این خانه ماموران مشاهده کردند سارقان فراری، از بام خانه یکی از همسایه‌ها در حال فرار هستند که به تعقیب آنها پرداخته و با شلیک چند تیر هوایی هرسه متهم را دستگیر و در بازرسی از آنها اموال سرقتی کشف شد. با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها