کارگر نظافتچی که 40 میلیون تومان از مالک منزلی که در آن کار می کرد، به سرقت برده بود، با شکایت دوست وظیفه شناسش هنگام فرار دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۳۹۸۳
دوست وظیفه شناس، همکارش را تحویل پلیس داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اکبر فیضی رییس کلانتری 137 نصر گفت: هفته گذشته پیرزنی 81 ساله در محدوده گیشا، ضمن تماس با یکی از شرکت های خدمات نظافتی منزل، دو کارگر نظافتچی استخدام می کند که منزل وی را نظافت کنند.

وی افزود: این کارگران با هماهنگی های انجام شده از سوی شرکت، منزل پیرزن را نظافت کرده و پس از دریافت دستمزد خود منزل مذکور را ترک می کنند، اما فردای آن روز یکی از این دو کارگر مذکور مجددا به منزل پیرزن مراجعه کرده و به بهانه نظافت بخش هایی از منزل علیرغم رضایت مالک خانه وارد منزل می شود.

این مقام انتظامی گفت: این فرد پس از ورود به خانه بلافاصله به صاحبخانه حمله کرده و پس از بستن دهان و دست و پای پیرزن، اشیای با ارزش، وجوه نقد و کارت های عابر بانک بالغ بر 40 میلیون تومان را سرقت کرده و متواری می شود.

وی افزود: متهم پس از سرقت اموال، با همکارش که با وی برای نظافت به منزل مذکور رفته بود، تماس گرفته و ضمن اعلام موضوع سرقت از وی می خواهد تا مدارکش را از شرکت نظافتی به سرقت ببرد و به وی در محل پایانه مسافربری جنوب تحویل دهد اما دوست و همکار وظیفه شناس به جای این کار، موضوع را با پلیس در میان گذاشته و بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی، پلیس به منزل این پیرزن مراجعه و وی را نجات دادند.

سرهنگ فیضی گفت: همچنین ماموران با اعزام به پایانه جنوب، متهم را هنگام سوار شدن به اتوبوس مسافربری شناسایی و بازداشت کردند.

رییس کلانتری 137 نصر افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل این شهروند اعتراف کرد. همچنین در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز در تهران و شهرستان های غربی کشور بیش از 50 فقره سرقت به این شیوه را داشته است.

متهم پس از تکمیل پرونده راهی پلیس آگاهی تهران بزرگ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها