دزد سابقه‌داری که به عنوان نظافتچی وارد منازل شهروندان تهرانی می‌شد و در غیاب صاحبخانه سرقت می‌کرد در یکی از زندان‌های جنوبی کشور شناسایی شد.
کد خبر: ۶۶۳۹۵۱
دزدی در لباس نظافتچی

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، با ارائه شکایتی از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد وقتی همراه خانواده‌اش از مهمانی بازگشته است، متوجه شده طلا، پول و اموال قیمتی‌اش که حدود 30 میلیون تومان ارزش داشته سرقت شده است.

با تشکیل پرونده و دستور بازپرس صادقی‌زاده، تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد تا این‌که ماموران با حضور در محل زندگی شاکی و تحقیق از همسایگان اطلاع یافتند روز حادثه مرد جوانی را دیده‌اند که ادعا می‌کرده چند روز پیش برای نظافت به خانه یکی از همسایه‌ها آمده و اکنون می‌خواهد به خانه او برود تا هزینه نظافت را دریافت کند. در مرحله بعدی مشخص شد همسایه‌ها به گمان این‌که او نظافتچی است، اجازه داده‌اند وارد مجتمع شود و از این‌که این مرد قصد سرقت داشته باشد، بی‌اطلاع بوده‌اند و دیگر خروج وی را از مجتمع ندیده‌اند و گمان می‌کنند او همان سارق خانه شاکی باشد.

ماموران به چهره‌نگاری رایانه‌ای از تنها مظنون پرونده پرداختند تا این‌که معلوم شد تصویر وی با یک سارق حرفه‌ای مطابقت دارد. در ادامه تحقیقات اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد متهم تحت تعقیب به بهانه این که قصد دریافت طلبش بابت نظافت خانه‌ها را از صاحبخانه‌ها دارد، به همین شیوه وارد چند مجتمع در شمال غرب و غرب تهران شده و از منازل مردم سرقت کرده است و تحت تعقیب چند مرکز پلیس بوده است.

جستجو برای دستگیری متهم ادامه داشت تا این‌که دو روز پیش ماموران وی را در یکی از زندان‌های جنوبی کشور شناسایی کردند و معلوم شد وی به اتهام چند فقره دزدی از منازل دستگیر شده و به زندان افتاده است که این متهم به تهران انتقال یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها