مرد جوانی که در شهرستان قوچان خراسان رضوی با سوء‌استفاده از اعتماد مادر زنش به حساب بانکی او دستبرد زده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۴۷
داماد حساب مادرزن را خالی کرد

سرهنگ علی حیرانی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: با مراجعه زنی مسن به پلیس فتا این فرماندهی و تنظیم شکایتی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد از حساب بانکی‌اش مبلغ پنج میلیون و 200هزار ریال بصورت غیر مجاز برداشت شده بود که هیچ گونه اطلاعاتی از حسابش در اختیار کسی قرار نداده و به کسی هم مظنون نیست.

وی ادامه داد: پس از بررسی اظهارات شاکی تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات فنی سارق را که داماد مالباخته بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر و به پلیس فتا شهرستان منتقل کردند که متهم در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه برداشت غیرمجاز اینترنتی بود که در ادامه بازجویی ها با مشاهده مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت اطلاعات حساب بانکی مادر زنش در داخل تلفن همراه همسرش ذخیره بوده که با استفاده از اطلاعات بدست آمده طی چندین مرحله اقدام به برداشت 5 میلیون و 200هزار ریال از حساب بانکی وی کرده است.

وی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی در خصوص این گونه سرقت‌ها هشدار داد و گفت: از ارائه رمزهای اینترنتی و کارتهای اعتباری به افراد دیگر و همچنین اعتماد بی‌جا به افراد غیر خودداری کنید. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها