سخنگوی قوه قضاییه تایید کرد

صدور حکم اعدام برای یک روحانی مقیم قم

«ماها گورمت زین» را می‌شناسید؟ ... عجب تفاهمی؛ اتفاقاً نگارنده نیز نمی‌شناسد. خوشحالم که در یک سطح پرواز می‌کنیم. از اهل خبر پرسیدیم، گفتند که ایشان ظاهرا یک رمال مالزیایی مدعی ارتباطات حسنه با اجنه محترم است که مدعی شده است هواپیمای مفقود شده مالزی توسط جن‌ها ربوده شده است. تا به حال جن هواپیماربا ندیده بودیم!
کد خبر: ۶۶۲۷۲۹
شرکت هواپیمایی جن ایر

ـ مگر سایر جن‌ها را دیده ای؟!... (بعضی‌ها خوب بموقع مچ می‌گیرند. به نکته ظریفی اشاره کرد این همکار بیکار ما. این به آن معناست که سایر عزیزان اجنه را ما دیده‌ایم، فقط نوع هواپیماربایش را ندیده‌ایم. نه بابا؛ ما اسم جن را هم بسم‌الله ـ بسم‌الله گویان می‌بریم که خطری وجود نازنین ما را تهدید نکند. بس که الکی می‌ترسیم. در صورتی که آنها باید از ما بترسند!)

حتما مستحضرید که حدود 35 روز پیش، یک هواپیمای بوئینگ 777 در مسیر کوالالامپور به پکن، به ناگهان از صفحه رادار غیب و گم و گور شد و از آن موقع که اواسط اسفند سال گذشته بود تا همین اکنون که دهه سوم فروردین‌ماه سال جدید است، اگر شما خبر و اثری از این هواپیمای گمشده دیدید، مسئولان کشور مالزی هم دیدند. وای چه تفاهمی!

تا همین ساعت، نه اثری از آثار هواپیما دیده شده و نه از مسافران آن، اما همین آدم رمال مالزیایی که عرض شد، یک جریان انحرافی در این قضیه به وجود آورده و ادعا و اعلان کرده که هر 339 مسافر این هواپیما، زنده‌اند و احتمالا در یک جزیره‌ای جایی دارند با هم بلوتوث‌بازی می‌کنند.

نامبرده آن قدر حرف‌هایش را جدی گفته که قرار شده بزودی عازم استرالیا شود تا با استفاده از روش‌های سنتی به تیم‌های جستجو که از فناوری روز استفاده می‌کنند، به منظور یافتن این هواپیما کمک کند. قابل توجه خالی‌بندهای ناشی که چون خیلی محکم نمی‌بندند، کسی حرف آنها را جدی نمی‌گیرد.

بسته پیشنهادی: هرچند که نگارنده اعتقادی به دست داشتن اجنه در مفقود شدن هواپیمای مسافربری مالزی ندارد و معتقد است که این وصله‌ها به عزیزان جن‌جماعت نمی‌چسبد، اما چون جان 339 مسافر در میان است، به فرض وجود یک درصد احتمال هم که شده، خود را ملزم به ارائه رهنمودهایی ارزنده در این راستا می‌داند:

1ـ‌ توجه به علم جنتیک: همزمان با استفاده از علم ژنتیک برای بررسی خیلی چیزها، نباید از توجه به علم جنتیک هم غافل بود. اصلا خیلی ژن را تکامل یافته همان جن می‌دانند. ممکن است طرف با یک جن معروف به نام «آل» یا «بختک» ارتباط برقرار کند و ناغافل بینی‌اش را بگیرد و از وی سوال کند که هواپیمای گمشده یا حداقل جعبه سیاه آن کجاست؟

2ـ‌ گشتن در آب: معمولا قدیم کسانی که ادعای ارتباطات حسنه با اجنه داشتند، از یک طفل نابالغ ـ که در مقایسه با بزرگ‌ترها عقل درست و حسابی ندارد ـ می‌خواستند تا داخل یک کاسه آب نگاه کند و آن چیزی را که گم شده یا دزد برده، پیدا کند. فلذا همزمان که تیم‌های کارشناسی در آب اقیانوس نگاه می‌کنند، این رمال اهل مالزی هم در آب داخل کاسه نگاه کند. آنها که داخل اقیانوس با آن عظمت چیزی تا حالا پیدا نکردند؛ بلکه او داخل کاسه آب پیدا کند.

3ـ معامله با اجنه: فرض که قبول کنیم جن‌ها هواپیمای مالزی را ربودند ـ فرض محال که محال نیست ـ خب به چه دردشان می‌خورد؟ سرعت خودشان شدیدتر و تندتر از هواپیماست. چنان که بعضی سرعت‌ها را با سرعت جن مثال می‌زنند و می‌گویند مثل جن ظاهر شد. در عین حال، با قبول این فرض که کار آنهاست، با جن‌ها وارد معامله شوند. مثلا به آنها قول انواع وام و تسهیلات بانکی بدهند. حتی بگویند اگر هواپیما را پس بدهند، همان شرکت هواپیمایی را به اسم آنها می‌کنند. مثلاً: «شرکت هواپیمایی جن ایر»!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها